نوشته شده توسط : صادوق

تعبیر خواب وضو

تعبیر خواب وضو گرفتن , تعبیر خواب وضو گرفتن , تعبیر خواب وضو گرفتن در مسجد , تعبیر خواب وضو گرفتن اشتباه , تعبیر خواب وضو گرفتن مرده , تعبیر خواب وضو گرفتن ونماز خواندن , تعبیر خواب وضو گرفتن در حرم , تعبیر خواب وضو گرفتن در حرم امام رضا

تعبیر خواب وضو ، تعبیر خواب وضو گرفتن ، تعبیر خواب وضو گرفتن در مسجد ، تعبیر خواب وضو ناقص ، تعبیر خواب وضو گرفتن اشتباه

وضو گرفتن در خواب بسیار مناسب است ، به خصوص اگر در دنیای رویاها نماز بخوانید. در عبارات باستانی نوشته شده است که اگر کسی در خواب ببیند که در آب پاک وضو می گیرد ، از رنج رهایی می یابد.

ابن سیرین به نقل از ابراهیم عشا می گوید: اگر بیمار در خواب بماند ، وضو برای آن دعا می شود ، از بیماری درمان می شود ، و اگر قرض گرفته شود ، اگر می بینید وضو می گیرد ، زیر بار دین بیرون می آید. در خواب ، اما آب تاریک و تاریک و گل آلود خوب نیست زیرا خواب شما می گوید مشکلات پیش می آیند و شما ناتوان هستید.

به طور کلی ، خوب است که وضع خواب در خواب مشاهده شود.

اگر او خواب ببیند که وضو در آب تخلیه شده است ، دلیلی برای اعتقاد دارد. اگر آب کثیف بود ، برعکس بود. اگر ببیند وضو برای تصفیه آب ساخته شده است ، می گوید ، زیرا او غمگین است. اگر در ترس هستید ، ایمن باشید. اگر او بدهی بود ، به او اجازه دهید. اگر او بیمار است ، بهبود یابد.

جابر مغربی می گوید: اگر دید که نماز خوانده است و ناگهان حدیثش ظاهر شده است ، دلیل عدم انجام این کار امام جعفر صادق است: اگر دید که وی در حال انجام دادن ودو است و کسی به دنبال او است ، توبه کنید به او.

تعبیر خواب وضو گرفتن

همیشه در تفسیرهای روشن ، آب پاک نمادی از پاکیزگی و مقاومت است. ابن سیرین توانایی انتقال اشعار ابراهیم را دارد که می تواند شما را در خواب ببینید و وضعیت شما را منتقل کند ، از شما مراقبت کند ، از شما مراقبت کند و می تواند از این زمان استفاده کند.

Tom Chat Windows Access: اگر به دنبال یک بابا پاک و تمیز هستید ، می توانید خلاصه کنید و از آنها بخواهید که بتوانند از این طریق از شما سؤال کنند و اینکه آنها می توانند به شما دسترسی پیدا کنند و به شما دسترسی دهند. .

منوچهر مطیعی تهرانی مجید: اگر می بینید وضعیت شما وضعیت شما را نشان می دهد اما آب و هوای ابری ، تاریک و گل را می بینید بهتر است از خدمات پیشنهادی خود استفاده کنید و از این نظر پیشنهاد دهید. در کل ، خوابیدن خوب است.

امام صادق (علیه السلام): اگر وضو را دیدید و به شما برسد ، می توانید شخصاً توبه کنید. اگر نگاهی به شما داشته باشد ، این گونه مطرح می شود که با قدرت به عنوان یک شخصیت جهانی رفتار می کند ، شخصی که می تواند توبه کند.

تعبیر خواب نماز خواندن بدون وضو

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر نماز را بدون قرائت می بینید ، دین و ایمان شما ضعیف است و ملکی را که گم کرده اید یا آنچه را که می خواهید بدست نمی آورید.

تعبیر خواب وضو گرفتن و نماز خواندن

ابراهیم کرمانی: اگر می بینید که چیزی پس از وضو گرفتن باعث بی اعتبار شدن وضعیت شما شده است ، در کار خود اختلال ایجاد می کنید. شما می روید ، اما اگر بعد از آن ببینید وضو یک دعای بی پاسخ نیست.

تعبیر خواب وضو چیست

تفسیر خواب امام جعفر صادق

تعبیر وضو در خواب او اگر آن را دید ، وضو خواهد بود و کسی آن را رعایت می کند ، زیرا بیننده توبه می کند.

تعبیر خواب وضو به عقیده محمد بن سیرین

تفسیر وضو با آب روشن و شفاف در نظر گرفته شده است.

تفسیر وضو با آب ناخالص و کثیف نشانه ای است که فراتر از هدف خود است.

تفسیر خواب وضوب در راه ابراهیم بن عبدالله

تعبیر وضو با آب پاک این است که از غم و اندوه جلوگیری می کند.

تعبیر ترس در وضو این است که در امنیت کامل خواهد بود.

تفسیر Wudhu در خواب اگر او یک وام گیرنده بود ، وام خود را با موفقیت پشت سر می گذارد.

تعبیر وضو این است که اگر بیننده بیمار باشد ، بهبود می یابد.

تعبیر دیدن ودو اگر خود را دست به دعا خواند ، زیرا دین او ضعیف است و امور مالی او از بین رفته است.

تفسیر وودو در خواب از آنجا که دست و انگشت شست وی نشان می دهد که ودو باطل شده است ، این به دلیل عدم موفقیت در تجارت وی است.

تعبیر جابر مغرب از وضو در خواب

تعبیر وضو وضو اگر دریابد که نماز خوانده است و گهگاه شروع به انجام این کار کرده است ، به همین دلیل که در کار خود ناتوان بوده است.

تفسیر فراموشی خواب در دیدگاه منوچهر تهرانی

بیدار شدن از خواب در خواب بسیار مناسب است ، به خصوص اگر در دنیای رویاها نماز بخوانید.

تعبیر دیدن آب شفاف در خواب اگر کسی در خواب دید که در آب آشامیدنی آب شفاف می کند ، از رنج رهایی ندارد.

گرفتن وودو در خواب اگر بیمار بخوابد ، وودو با حسن نیت دعا می کند ، بیماری را بهبود می بخشد

تعبیر خواب وضو ، اگر وام دیدید ، از بار دین بیرون می آید

اگر خواب می بینید که گل آلود است اما آب تاریک و گل آلود است ، خوب نیست زیرا مشکل دارید و درمانده می شوید.

تعبیر خواب وضو از تام ویندوز

تعبیر وضو گرفتن با آب خالص اگر کسی آن وضو را با آب پاک و خالص ببیند ، فرد از غمها خلاص می شود

در صورت ترس تعبیر وضو از بین می رود

تعبیر وضو در خواب در صورت بیماری بهبود می یابد

گرفتن وضو خواب در صورت بدهی ، خود را به بدهی می سپارد.

بیشتر بخوانید

تعبیر خواب هشت پا یا اختاپوس

تعبیر خواب سیل و سونامی

تعبیر خواب بارش برف

تعبیر خواب دریای مواج



:: برچسب‌ها: تعبیر خواب وضو گرفتن , تعبیر خواب وضو گرفتن , تعبیر خواب وضو گرفتن در مسجد , تعبیر خواب وضو گرفتن اشتباه , تعبیر خواب وضو گرفتن مرده , تعبیر خواب وضو گرفتن ونماز خواندن , تعبیر خواب وضو گرفتن در حرم , تعبیر خواب وضو گرفتن در حرم امام رضا ,
:: بازدید از این مطلب : 1801
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

راههای درمان خانگی و گیاهی “یبوست” کودکان و بزرگسالان

 

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

درمان یبوست به طور کلی به دو بخش درمان دارویی یبوست و درمان گیاهی یبوست تقسیم می شود که به طور کامل برایتان خواهیم گفت که چگونه به سرعت “یبوست” را درمان کنید.

یبوست و تمام راه های طبیعی و دارویی درمان آن

یبوست سرچشمه بسیاری از امراض است و نوع مزمن علاوه بر ناراحتی در هنگام دفع، انسان را بیحال و کسل کرده و خمیازه ایجاد می کند. همین طور باعث بد مزه شدن دهان شده و اشتها را از بین می برد به همین دلیل درمان ان باید جدی گرفته شود.

راههای درمان یبوست شدید

به طور کلی افراد مبتلا به یبوست شدید باید آب فراوان، چای کمرنگ و میوه هایی مانند آلو، انگور، انجیر و گلابی بیشتر مصرف کنند و به پیاده روی، تحرک بیشتر و فعالیت توجه داشته باشند.  راههای درمان یبوست در حالت های شدید و متعادل تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و در دو بخش کلی دارویی و گیاهی تجویز می وشند.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

درمان طبیعی یبوست با انجام این کارها

راههای درمان طبیعی یبوست

همانطور که می دانید زمانی که راههای درمان طبیعی بیماری به میان می آید هدف استفاده از خوراکی ها و دمنوش های طبیعی است که به صورت جامع در چندیدن بخش با انها آشنا خواهید شد. 

1- افراد مبتلا به یبوست که مشکل زمینه ای مانند انسداد روده ندارند، شب ها مقداری انجیر را در آب خیس کنند و صبح ناشتا این انجیرها را همراه آب آن بخورند. این کار کمک زیادی به رفع یبوست و سهولت دفع خواهد کرد. با این حساب، عادت غذایی شما خواننده محترم برای رفع یبوست، خوب است و در درازمدت مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد.

 2- نوشیدن شربت خاکشیر قبل از صبحانه می تواند به رفع یبوست و جوش های صورت کمک کند و نوشیدن دمکرده گل گاوزبان قبل از خواب می تواند مثل یک داروی آرامبخش عمل کند. 

3 – خوردنِ سبزی و میوه در حدِ نرمال باعثِ متخلخل شدنِ مدفوعِ  شما خواهد شد. سعی کنید دستِ کم سه بار در هفته را سبزی مصرف کنید. با غذا یا بصورت لقمه با نان. همچنین عادت کنید که پس از هر سه وعده غذا(صبخانه، ناهار، شام)، یکی دوتا میوه بخورید

4-  پس از خوردنِ چیزهایی که یبوست می آورند، مانندِ ماکارونی، انار و دانه ی انار، مواد فلفل دار و تند، استعمال تریاک یا مشروبات الکلی، کشک، دوغ، دمپختی، کاکائو و قهوه (بمقدار زیاد) و.. حتما سبزی، شیر و آب فراوان مصرف کنید

5-  اگر هم یبوست مزاج هستید یا سنگ کیسه صفرا دارید، می توانید صبح ها دو قاشق روغن زیتون را همراه آب یک لیموی کامل میل کنید. 

6- مخلوط یک قاشق غذاخوری خاکشیر، نصف لیوان آب جوش و دو حبه قند یا معادل آن شکر است. این شربت تقریبا برای تمام مزاج ها مناسب است، به خصوص برای افرادی که شکم شان سخت کار می کند. 

 7- سبوس برنج درمانی بی ضرر برای یبوست های بدون علت مشخص.یک فوق تخصص گوارش و کبد با بیان اینکه «یبوست از شایع ترین مشکلات گوارشی است که افراد در سنین مختلف را درگیر می کند»، گفت:«سبوس برنج و سبوس سایر غلات محتوی فیبر فراوان هستند و به عنوان یک درمان ساده و بی ضرر یبوست هایی که علت مشخصی ندارند مطرح است.»

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

عسل و نقش مثبت آن در درمان یبوست

 8-اگر یبوست خیلی شدید باشد از ترکیب 5 واحد روغن بادام شیرین+2 واحد عسل روزی 2 قاشق غذاخوری استفاده کنید.

 9- انواع سیر، موسیر و والک از جمله گیاهان ضد یبوست می باشند و کسانی که به طور دائمی مقدار کمی سیر، موسیر یا والک با غذای خود میل کنند، کمتر مبتلا به یبوست می شوند. برگ های تازه والک را می توان به همراه جعفری مانند سبزی خوردن تازه با غذا میل کرد. موسیر را می توان خشک کرده و به صورت پودر در غذا مصرف نمود.

10- تخم شنبلیله برای یبوست مفید است. تخم شنبلیله را می توانید برای مدت ها نگهداری کنید، بدون آنکه خراب یا فاسد شود. اما اگر آن را بکوبید و به صورت پودر در آورید، پس از چند روز بو گرفته و خراب می شود. بنابراین اگر می خواهید از تخم شنبلیله برای رفع یبوست استفاده کنید، مقدار کمی از آن را کوبیده و سه وعده در روز، صبح، ظهر و شب و در هر بار یک قاشق مرباخوری از این پودر میل کنید. می توانید این پودر را به کمک آب میل کنید.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

فواید مصرف دمکرده گل سرخ

11- دمکرده گل سرخ(گل محمدی) روزی یک لیوان هم به عنوان یک داروی ملین میتوان استفاده کرد. 

 درمان دارویی یبوست

پودر پسیلیوم ساده ترین و کم عاضه ترین داروی رفع یبوست است که به صورت فیبر عمل کرده و می تواند در دوره بارداری نیز استفاده شود.

دسته دوم داروهایی هستند که با خاصیت اسمزی باعث نشت آب به روده می شوند، مثل شربت منیزیم و لاکتولوز.

 دسته سوم داروهای محرک روده مثل برگ سنا، بیزاکودیل و روغن کرچک است. این داروها بهتر است در خط آخر درمان یبوست مصرف شوند.

تمام راههای درمان یبوست

بیشتر مردم دست کم یک بار در زندگی خود یبوست را تجربه کرده اند. یبوست معمولاً مسئله مهمی نیست، اما برای این که از بسیاری از دردسرهای آن رهایی یابیم، بهتر است به جای خندیدن، درباره آن بیشتر بدانیم. یبوست یک بیماری به شمار نمی آید، بلکه نشانه ی بیماری ها و مشکلات دیگری است. اگر در رژیم غذایی روزانه، فیبرهای غذایی کمی موجود باشد به راحتی دچار یبوست می شویم. افراد مسن تر نسبت به جوانان یبوست را بیشتر تجربه می کنند. یبوست به معنی توقف بیش از حد مواد دفعی در روده است.زمان عمل دفع در افراد مختلف بسیار متفاوت است. برای بعضی افراد 2 بار در روز طبیعی و برای بعضی دیگر 2 بار در هفته طبیعی است. اما معمولاً هر 12 ساعت و گاهی هر 72 ساعت یک بار انجام می شود.

یبوست علت های متفاوتی دارد، اما برای آن که به آن گرفتار نشوید، چند راه بسیار آسان وجود دارد:

سبزی و میوه بخورید

فیبرها حرکات روده را تسهیل می کنند و یبوست را از بین می برند. سبزی ها و میوه های تازه، کاهو، کلم ، حبوبات، نخود، هویج، سویا، نان سبوس دار ، برنج، انجیر، آلو و زردآلو دارای فیبر زیادی هستند.

یبوست
وقتی از این غذاها استفاده می کنیم، مجبوریم مدت زمان بیشتری آن ها را در دهان بجویم. همچنین وقتی وارد معده می شوند، معده را پر می کنند و معده حالت کشیدگی پیدا می کند و احساس سیری می کنیم. همچنین این غذاها تخلیه مواد از روده را آسان تر می کنند.مصرف زیاد غذاهای بسیار چرب، فرآورده های لبنی و تخم مرغ در ایجاد یبوست موثرند.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

تنها زندگی نکنید

انسان هایی که به تنهایی زندگی می کنند، بیشتر دچار یبوست می شوند. زندگی در کنار اعضای خانواده و جمع شدن کنار سفره، میل و شوق غذا خوردن را در انسان افزایش می دهد. اما معمولاً افرادی که به تنهایی زندگی می کنند، علاقه خود را به آشپزی و غذاخوردن از دست می دهند و احساس بی اشتهایی می کنند. این افراد به استفاده از غذاهای آماده و کنسرو شده روی می آورند که این محصولات غذایی فیبرهای کمی دارند. همچنین مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که دندان هایشان را از دست داده اند و دندان مصنوعی آن ها در جویدن غذاها کارآیی لازم را ندارند، معمولاً از غذاهای نرم که فاقد فیبر هستند، استفاده می کنند که موجب یبوست می شود.

آب بنوشید

اگر در طول روز، به میزان لازم آب یا سایر مایعات را ننوشید، ممکن است دچار یبوست شوید. این مشکل در افرادی دیده می شود که وعده های غذایی روزانه خود را در زمان های مشخصی در طول روز میل نمی کنند. آب و سایر مایعات به حرکت مواد غذایی در روده کمک می کنند و از انبار شدن مواد در روده پیشگیری می کنند.صبح که از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب ولرم بنوشید و در طول روز هم 6 تا 7 لیوان آب و سایر مایعات میل کنید.

به داروهای ضد یبوست عادت نکنید

مصرف داروهای ضد یبوست برای مدت کوتاهی مناسب است، اما خود را به مصرف آن ها عادت ندهید، چون روده شما به این مواد عادت می کند و به اصطلاح تنبل می شود و فعالیت های طبیعی خود را که موجب حرکت و دفع مواد می شود، فراموش خواهد کرد.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

ورزش کنید

زندگی ماشینی امروزی علت دیگر یبوست است. اگر شغل شما به گونه ای است که مجبورید ساعت ها پشت میز بنشینید، ممکن است دچار یبوست شوید. برای رهایی از این مشکل، باید در بین ساعات کاری خود کمی قدم بزنید و یا ورزش های سبکی انجام دهید.بیمارانی که به علت تصادف یا جراحی یا بیماری مجبورند روزها بدون تحرک در بستر دراز بکشند، یبوست را تجربه می کنند، گرچه پزشک برای این افراد داروی ضد یبوست تجویز کند، ولی به هر حال مقدار کمی تحرک، می تواند بسیار مفید باشد.

در بیرون از منزل خود هم به دستشویی بروید

بعضی افراد به دلایل بهداشتی یا اجتماعی در محل کار خود و یا منزل اقوام و آشنایان از رفتن به دستشویی اجتناب می کنند. این کار درست نمی باشد. اگر این زمان تأخیر در دفع، طولانی شود، موجب یبوست می شود.

آلو بخورید

شب، قبل از خواب، تعدادی آلوی خشک را در آب خیس کنید و صبح پس از بیدار شدن از خواب، نوش جان کنید. آلو اثرات سحرآمیزی در از بین بردن یبوست دارد.

یک داروی گیاهی: پسیلیوم

پسیلیوم یک داروی گیاهی است که به شکل پودر در داروخانه ها وجود دارد.یک قاشق غذاخوری از این دانه های ریز را در یک لیوان آب مخلوط کنید و اجازه دهید چند دقیقه بماند، سپس آن را میل کنید.

یک داروی جدید برای درمان یبوست

اخیرا سازمان غذا و داروی آمریکا، استفاده از داروی جدیدی را برای درمان یبوست مزمن در بزرگسالانی که علت خاصی برای این عارضه در آن ها پیدا نمی شود، مورد تایید قرار داده است. این دارو به نام “لوبی پروستون” با نام تجارتی Amitizia اولین دارو از گروه جدیدی از داروهاست که به آن ها ترکیبات اسید چرب کارکردی می گویند و برای درمان یبوست، سندروم روده تحریک پذیر، با علامت غالب یبوست و فلج موقتی روده پس از عمل جراحی ساخته شده اند.یبوست مزمن یکی از شایع ترین بیماری های گوارشی است و زنان بیشتر از مردان به آن گرفتار می شوند. تجویز این دارو، تنها برای افرادی صورت می گیرد که سایرشیوه های معالجه یبوست مانند افزایش مصرف مایعات و فیبرهای غذایی و ورزش منظم در آن ها موثر نبوده است.

یبوست , یبوست چیست , درمان یبوست , یبوست کودکان , یبوست در بارداری

به دانه ، یبوست و اسهال را رفع می کند و به این ترتیب، به گوارش بهتر کمک می کند که این به دلیل فیبر موجود در آن می باشد.

برگ سنا همچنین در درمان یبوست بیشتر از سایر گیاهان دارویی معروف است.

فصل تابستان که می‌رسد بازار مصرف خاکشیر و شربت آبلیمو هم داغ می‌شود. خاکشیر از زمان‌های گذشته کاربرد داشته است و بهترین

کاربرد آن به خاطر خاصیت ضدعفونی‌کننده‌اش می‌باشد و برای ناراحتی‌های روده مثل اسهال یا حتی یبوست مفید می باشد.

انگور برای سل، یبوست، بواسیر و سیاه سرفه اثر شفابخش دارد.

از علایم ابتلا به آپاندیسیت می توان به یبوست اشاره کرد

از تخم شربتی برای درمان ناراحتی‌های گوارشی مانند درد معده، نفخ، یبوست، سوء هاضمه و بی نظمی کارکرد روده‌ها استفاده می‌شود.

ذرت برای یبوست مفید است

کسانی که یبوست دارند کمتر هل مصرف کنند.

از علل‌ بیماری بواسیر می توان به یبوست اشاره کرد

مغز نارگیل دارای خاصیت درمانی برای یبوست است

لیمو ترش برای درمان یبوست مفید است

افرادی که یبوست دارند حتما سعی کنند 1 تا 2 عدد گلابی در روز میل کنند و بلافاصله 1 لیوان آب ولرم بنوشند که خاصیت ملین آن قوی تر گردد تا تاثیر درمانی داشته باشد.

قابل ذکر است که یک حبه سیر را ریز خرد کنید و با کمی آب بخورید تا نفخ، یبوست و درد معده برطرف شود.

به یاد داشته باشید که کرفس به طور طبیعی ملین خوبی است و برای درمان یبوست داروی گیاهی موثری محسوب مس شود.لذا به افراد مبتلا به یبوست توصیه می شود در این فصل بیش از هر چیز کرفس میل کنند.

جالب است بدانید که قیسی منبع عالی از فیبر غذایی، به خصوص پکتین و سلولز است، که این نوع فیبر در محیط آبی دستگاه گوارش ژل تشکیل داده و به اسیدهای چرب متصل گشته و باعث برطرف شدن آن ها می‌گردد. قابل ذکر است که این خصوصیت فیبرها به آن ها توانایی کاهش سطوح افزایش یافته LDL و کلسترول را خواهدداد.البته لازم است بدانید که فیبرها برای پیشگیری از سرطان و دیابت نوع 2 مفید می باشد. در واقع فیبرها موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌ گردند و انتقال مواد دفعی در لوله گوارش را سهل می‌کنند، زیرا خاصیت ملین داشته و برای افرادی که مستعد یبوست هستند مفید واقع می شود. البته مصرف 6 تا 8 عدد قیسی موجب از بین رفتن علائم یبوست خواهدشد. در واقع نصف فنجان قیسی 19 درصد از نیاز روزانه به فیبر را فراهم می‌آورد.

افرادی که مبتلا به یبوست هستند می‌توانند در رژیم غذایی خود از مویز استفاده نمایند.

در واقع روغن بادام زمینی، ملین و برطرف کننده یبوست می باشد.

در واقع کسانی که یبوست دارند قبل از غذا انجیر میل کنند. کسانی که می خواهند چاق شوند صبح ناشتا انجیر با کمی رازیانه میل نمایید.

بهتر است بدانید که جوشانده انجیر برای ذات الریه ، ذات الجنب ، آسم ، تنگی نفس ، سرماخوردگی های مکرر مفید می باشد. در واقع برای درمان یبوست های شدید انجیر را شب در شیر خیسانده صبح ناشتا میل فرمایید.بهتر است بدانید که انجیر حالت تشنگی و تب را از بین می برد.والبته شیرابه انجیر یک مایع پنیر خوبی می باشد.

در واقع بادام ملین بوده و روغن بادام ضد یبوست است به ویژه از روغن بادام می توان رفع یبوست برای بچه ها استفاده نمود.

لیگنین یک نوع فیبرغذایی غیرمحلول است که به مقدار زیاد در انجیر خشک وجود دارد و نقش عمده ای در جلوگیری و برطرف کردن یبوست دارد.جالب است بدانید که انجیر منبع غنی فیبر غذایی و نیز منبع خوبی از منیزیم ، کلسیم ، فسفر و ویتامین های C , B , A می باشد.

جالب است بدانید که فیبر موجود در کشمش از سرطان کولون و از رشد غیر معمول سلول‌ها جلوگیری می‌ نماید و باعث کنترل قند خون در بدن می‌شود و برای درمان بی نظمی معده و یبوست مفید و موثر است

زیتون مسهل ضعیف و نرم‌کننده مسیر گوارشی است و برای یبوست مفید است

بهتر است بدانید که  تره ناراحتی طحال را رفع می کند. قابل ذکر است که تره از نظر خواص درمانی و غذا شبیه سیر و پیاز است، ولی طعم و بوی آن ملایم تر از آْنهاست و دهان را خوشبو نیز می کند.در واقع مصزف تازه برای برطرف کردن یبوست دائمی، ترش کردن غذا و سوء هاضمه، برطرف شدن چاقی و تسکین درد مفاصل و نقرس مفید و موثر است. لازم به ذکر است که مصرف سوپ یا شربت تره برای معالجه تمام بیماری های حاد و مزمن دستگاه تنفس اثر شفا بخش  و موثری دارد، مثلاً در گریپ، گلو درد، گرفتگی صدا و سیاه سرفه مفید و تاثیرگذار بوده و اثر خلط آور دارد و در این مواد اضافه کرده کمی عسل به آب تره و مصرف آن مفید تر می باشد.

در واقع خوردن توت فرنگی با کمی عسل یبوست را برطرف می کند.

خردل برای درمان بیماری‌ها و ناخوشی‌های زیادی موثر  و مفید است مثل سرماخوردگی، کمردرد، یبوست، سرفه و غیره.

شاهدانه خاصیت  ضد اسپاسم و انقباضات عضلانی دارد.بهتر است بدانید که مسهل است و در درمان یبوست کاربرد دارد

بیماری یبوست چیست

مطالب مرتبط:

سو ء هاضمه

غذاهای مفید برای بهبود وضع روحی-روانی

سیر و پیاز دشمن آلرژی غذایی

عوامل آلرژی غذایی

آلرژی غذایی



:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 18 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

دیگر نگران شب ادراری کودکان خود نباشید

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

 شب ادراری پی ام

به راحتی می‌توانید از شب ادراری کودکان جلوگیری کرد

بدون عوارض و بدون محدودیت سنی و جنسیت

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

برای اغلب کودکان مبتلا به شب ادراری نمی توان یک علت اختصاصی را مشخص نمود. عوامل روانشناسی می توانند علت

اصلی بروز مشکل در خانواده های بی انسجام یا سهل انگار باشند، والدینی که هرگز در جهت آموزش آداب تخلیه تلاش صحیح

به عمل نیاورده اند. در این موارد معمولا سایر نشانه های سهل انگاری نیز گزارش می گردد.

هشدار دهنده شب ادراری

هشدار دهنده شب ادراری

دارو های مورد استفاده در درمان شب ادراری اغلب، داروهای مربوط به سیستم عصبی می باشند و با عوارضی همراه

هستند.ایمی پرامین(ضد افسردگی) و دسموپرسین (هورمونی) در درمان شب ادرای موثر شناخته شده اند.در صورتی که

درمان شرطی سازی، غیر عملی یا ناموفق باشد؛ بسیاری از مطالعات موفقیت 40 تا 60% را در درمان دارویی اثبات نموده اند،

گرچه میزان عود (برگشت دوباره شب ادراری) بسیار بالاست. ساز و کار عملکرد ایمی پرامین در درمان شب ادراری ناشناخته

است و به علت احتمال بروز بهم خوردن ریتم قلبی ناشی از مصرف ایمی پرامین، می توان قبل از شروع درمان برای در نظر گرفتن

اختلالات ریتم زمینه ای یک نوار قلبی انجام داد.

هشدار شب ادراری

هشدار شب ادراری

برای رفع بیماری افسردگی و نیز شب‌ ادراری در کودکان 6 تا 12 سال  تجویز می‌شود.

عوارض جانبی:

خشکی دهان، خواب آلودگی، تاری دید، یبوست، تهوع، اشکال در ادرار کردن، عوارض قلبی ـ عروقی، واکنش‌های ازدیاد حساسیت،

اختلالات رفتاری، اختلالات حرکتی، تداخل در فعالیت جنسی، تغییرات قند خون، افزایش اشتها و وزن و عوارض اندوکرین مثل ژنیکوماستی،

اختلالات خونی و هیپوناترمی از عوارض جانبی دارو هستند.

قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری , دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

دستگاه هشدار دهنده خواب شب ادراری پی ام

اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی

پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده

می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد. این روش

بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم

را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر

شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه پی ام (دستگاه هشداردهنده شب ادراری)، انجام می شود و برای کودکانی

استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ـ کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد

می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

خرید دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

خرید دستگاه هشدار دهنده شب ادراری

 مژده به خریداران گرامی:

به ازای هر 10 هزار تومان خرید 1 امتیاز بگیرید و در قرعه کشی بزرگ فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید

ضمنا این قر عه کشی فقط بین خریداران دستگاه هشدار دهنده شب ادراری برگزار می شود

جایزه نفر اول : هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 200 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر دوم :  هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

جایزه نفر سوم : هدفون فوق حرفه ای بیتس-عینک تروکالر اصل کانادا – 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نکته :

به ازای خرید نقدی شانس برنده شدن 3 برابر می شود و 10در صد تخفیف شامل حالتان می شود و از خریداران گرامی

تقاضا می شود در واردکردن شماره همراه خود دقت به عمل آورند تا در صورت برنده شدن ما با مشکل روبرو نشویم

در صورتی که با کلیک روی دکمه زیر به سبد خرید منتقل نشدید موجودی محصول تمام شده است

قیمت محصول : 99.000 تومان- قیمت خرید نقدی : 89.100 تومان

خرید اینترنتی

 به راحتی از شب ادراری کودکان جلوگیری کنید.

دیگر نگران شب ادراری کودک خود نباشید

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام

دیگر نگران کثیف شدن رختخواب کودکانتان نباشید

یکبار برای همیشه مشکل شب اداری کودکان خود را حل نمایید

یک هدیه مفید برای کودکانی که مشکل شب ادراری دارند

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

برخی بچه ها ممکن است تا 10 سالگی یا حتی بیشتر شب ادراری داشته باشند

با کادو دادن این دستگاه نه تنها مشکلات جسمی کودک خود را کنترل کرده اید

بلکه از مشکلات روحی هم که در اثر خجالت های مکرر پیش می آید جلوگیری کرده اید

به راحتی می‌توانید شب ادراری کودکان و نوجوانان را درمان کنید

بدون عوارض و بدون محدودیت سنی و جنسیت

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

برای اغلب کودکان مبتلا به شب ادراری نمی توان یک علت اختصاصی را مشخص نمود

عوامل روانشناسی می توانند علت اصلی بروز مشکل باشند

والدینی که هرگز در جهت آموزش آداب تخلیه تلاش صحیح به عمل نیاورده اند

در این موارد معمولا سایر نشانه های سهل انگاری نیز گزارش می گردد

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اساسی ترین و قطعی ترین روش درمان شب ادراری در دنیا شناخته شده است و با توجه به موجود بودن در منابع علمی پزشکان، مورد تایید همه آنها است. در کشورهای پیشرفته ابتدا از این روش برای درمان و ترک شب ادراری استفاده می کنند که متاسفانه در کشور ما این قضیه دیده نمی شود و باید برای حل این مشکل فرهنگ سازی صورت پذیرد.

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

این روش بدون ضرر و عوارض می باشد و احتمال عود پس از درمان بسیار اندک می باشد. در این روش والدین باید با کودک همکاری لازم را داشته باشند. نتیجه استفاده از این روش، تشخیص پر شدن مثانه توسط کودک و عادت کردن برای بیدار شدن بلافاصله با پر شدن مثانه است. درمان با استفاده از دستگاه هشدار دهنده شب ادراری انجام می شود و برای کودکانی استفاده می شود که مشکل فیزیولوژیک ، کلیه یا مثانه نداشته باشند و معمولا قبل از استفاده از درمان دارویی پیشنهاد می شود.قطعیت درمان با این روش بالای 85 درصد است.

خرید اینترنتی و پستی و قیمت دستگاه هشدار دهنده شب ادراری پی ام اصل و ارزان

قیمت محصول : 99.000 تومان- قیمت خرید نقدی : 89.100 تومان

خرید اینترنتی

دستگاه هشدار دهنده شب ادراری



:: بازدید از این مطلب : 732
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری

خرید پستی ساعت رولکس از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه ساعت رولکس حصیری,فروش ساعت رولکس حصیری,فروش اینترنتی ساعت رولکس حصیری,فروش آنلاین ساعت رولکس حصیری,خرید ساعت رولکس حصیری,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری,خرید پستی ساعت رولکس حصیری,خرید ارزان ساعت رولکس حصیری,خرید آنلاین ساعت رولکس حصیری,خرید نقدی ساعت رولکس حصیری,خرید و فروش ساعت رولکس حصیری,فروشگاه رسمی ساعت رولکس حصیری,فروشگاه اصلی ساعت رولکس حصیری,بهترین ساعت رولکس حصیری,،فروشگاه ساعت رولکس حصیری,فروشگاه اینترنتی ساعت رولکس حصیری,ساعت رولکس حصیری جدید,خرید ساعت رولکس حصیری جدید,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری جدید,خرید پستی ساعت رولکس حصیری جدید,خرید ارزان ساعت رولکس حصیری جدید,خرید با تخفیف ساعت رولکس حصیری,ساعت رولکس حصیری اصل,خرید ساعت رولکس حصیری اصل,خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری اصل,خرید پستی ساعت رولکس حصیری اصل,فروش ساعت رولکس حصیری اصل

ساعت رولکس حصیری

ساعت رولکس حصیری یک محصول عالی و ایده آل است برای کسانی که قصد دادن کادو به عزیزانشان را دارند.این محصول کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد و بسیار شیک و زیباست.هم مناسب تیپ های رسمی است و هم به تیپ های اسپرت می آید.براحتی می توایند این محصول را از فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

معرفی اجمالی محصول:

 این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ایی،صفحه مشکی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از فلز نرم حصیری ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

 خرید ساعت رولکس حصیری

معرفی اجمالی محصول: این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی رولکس است. این ساعت در رنگ نقره ایی،صفحه مشکی موجود می باشد . جنس صفحه فلز و بند این ساعت از فلز نرم حصیری ساخته شده است.این ساعت رولکس مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز صفحه و بند چرم این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.
ساعت رولکس حصیری rolex

خرید ساعت رولکس حصیری

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری 

خرید اینترنتی ساعت رولکس حصیری

کمپانی رولکس البته همیشه به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشرو در صنعت ساخت ساعت مچی رولکس و لوازم جانبی مطرح بوده و در این صنعت نوآوری‌های قابل توجهی نیز داشته است. جالب است که بدانید اولین ساعت ضدآب دنیا در کارخانه رولکس ساخته شده است.اولین ساعتی در دنیا که علاوه بر نشان دادن ساعت و زمان تاریخ را نیز به صفحه ساعت آورد رولکس بود وبالاخره اولین کرونومتر‌ها در ساعت‌مچی‌های ساخت کمپانی رولکس متولد شدند.

کمپانی رولکس در سال ۱۹۳۱ اولین ساعت خود را که با استفاده از حرکات داخلی دست انسان کوک می‌شد را به بازار عرضه کرد. قبل از این نیز چنین ساعت‌هایی در بازار وجود داشت که تمام آنان مشکل جلو کشیدن ساعت در هنگام فعالیت زیاد مصرف کننده را داشتند اما رولکس موفق به حل این مشکل شد تا مکانیسم داخلی ساعت نیز از افزایش فشار وارده متحمل ضربه نشود.

خرید پستی ساعت رولکس حصیری

خرید پستی ساعت رولکس حصیری

قیمت ساعت رولکس حصیری

قیمت ساعت رولکس حصیری

خـرید پستی >> قیمت فقـط :29000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://buy66.ir/wp-content/uploads/2016/01/58_1352971655.gif

 روش خرید : برای خریداین محصول پس از کلیک بر روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کارتان تحویل و بعدا هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

 نکته دوم: کلیه محصولات این فروشگاه طبق موازین جمهوری اسلامی ایران عرضه و حقوق کپی رایت نیز رعایت شده است.

ساعت رولکس حصیری



:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خانه ذوالفقاری+عکس و تاریخچه

خانه ذوالفقاری زنجان،خانه ذوالفقاری زنجان،خانه ذوالفقاری ها زنجان،خانه ذوالفقاری ها،پلان خانه ذوالفقاری زنجان

خانه ذوالفقاری یکی از مناطق تاریخی واقع در زنجان است. لازم به ذکر اسن که عمارت ذوالفقاری در یکی از محلات قدیمی شهر زنجان موسوم به محله دالان آلتی در ضلع شمالی سبزه میدان و مسجد جامع قرارگرفته است.در واقع این بنا از قسمت‌های اندرونی، بیرونی و بخش‌های مختلف تشکیل شده است اما در حال حاضر فقط عمارت بیرونیوجود داردکه به نام عمارت محمود خان ذوالفقاری معروف و مشهور می باشد.

خانه ذوالفقاری،آشنایی با خانه ذوالفقاری

بدنیست بدانید که در بالای هسته مرکزی بنا، نورگیر زیبایی وجود دارد که به کلاه فرنگی مشهور است. این خانه به سبک بناهای اواخر دورهٔ قاجار ساخته شده‌. البته سبک ساختمانی آن از بناهای گوتیک اروپایی گرفته شده‌ است. واقعیت این است که این بنای ارزشمند با سبکی متاثر از الگوهای معماری غربی و با حفظ سنت‌های معماری ایران قدیم به مساحت 1176 متر مربع، در 2 طبقه بنا شده و در گذشته حاوی حصار، سر در ورودی، حیاط و بخش مسکونی و اداری بوده است.

خانه ذوالفقاری،آشنایی با خانه ذوالفقاری

قابل توجه است که پنجره‌های بنا عموماً دو لنگه و اطراف آن مشبک است که با به کارگیری شیشه‌های رنگین کنتراست جالبی را در داخل اتاق‌ها بوجود آورده است. در واقع نعل درگاهی پنجره‌ها در طبقه همکف مسطح و در طبقه منتهی‌الیه جنوب غربی حیاط مشرف به خیابان قرار داده شده و طاق‌نماهای تزئینی در اطراف ورودی مشاهده می‌شوند.

خانه ذوالفقاری،آشنایی با خانه ذوالفقاری

در واقع در سال 1379 میراث فرهنگی استان زنجان تصمیم به حفاظت و مرمت عمارت ذوالفقاری گرفت و چندین مرحله ترمیم و باز سازی شد. با انتقال مجموعه آثار بدست آمده از معدن نمک چهر آباد در سال 1386، موزه موقت مومیایی‌ها در این مکان راه‌اندازی و در سال 1388 اولین موزه باستان شناسی استان زنجان در عمارت ذوالفقاری افتتاح شده است. لازم به ذکر است که خانه ذوالفقاری در سال 1375 با شماره 1852 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.

خانه ذوالفقاری،آشنایی با خانه ذوالفقاری

این عمارت زیبا را در زنجان ببینید.

خانه ذوالفقاری+عکس و تاریخچه

مطالب مرتبط:

خانه عباسی‌ها

خانه طباطبایی ها



:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

مسجد جامع اصفهان +عکس و تاریخچه

مسجد جامع اصفهان پلان،مسجد جامع اصفهان ویکیپدیا،مسجد جامع اصفهان+معماری،مسجد جامع اصفهان عکس

مسجد جامع اصفهان که به مسجد عتیق معروف است. لازم به ذکراست که مسجد جمعه یا مسجد جامع اصفهان از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین بناهای مذهبی ایران می باشد.درواقع کاوش‌های باستان‌شناسی صورت گرفته در این بنای تاریخی نشان می‌دهد که این مسجد پیش از تسلط اعراب بر ایران یکی از نقاط با اهمیت مذهبی شهر اصفهان در دوران باستان بوده است.

مسجد جامع اصفهان،مسجد عتیق،مسجد جمعه

بهتر است بدانید که بخش‌های مختلف مسجد جامع اصفهان که در آخرین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو به فهرست جهانی افزوده شده است، نزدیک به دوهزار سال شکل گرفته‌ و طی این سال‌ها در حال ترمیم یا بازسازی بوده است. البته آخرین بازسازی بخش تخریب شده این مسجد پس از بمباران این بخش توسط هواپیماهای عراقی در دوران جنگ هشت ساله صورت پذیرفته است.

مسجد جامع اصفهان،مسجد عتیق،مسجد جمعه

بدنیست بدانید که در مسجد جامع اصفهان چهار سنگاب قراردارند سنگاب ایوان درویش: در ایوان شمالی مسجد جامع که ایوان درویش نام دارد، سنگابی از جنس سنگ پارسی قرار گرفته‌است. در واقع این سنگاب ابتدا در نزدیکی مقبره علامه مجلسی قرار داشته و بعد به محلّ کنونی انتقال یافته است. قطر دهانه سنگاب 115 سانتیمتر است، ولی نیمی از آن به علت شکستگی از بین رفته‌است.

مسجد جامع اصفهان،مسجد عتیق،مسجد جمعه

 در ضمن کتیبه بدنه این سنگاب به زبان‌های فارسی و عربی و به خطّ ثلث می باشد.

مسجد جامع اصفهان،مسجد عتیق،مسجد جمعه

این بنا یکی از بناهای مذهبی و تاریخی ایران است.

 

مسجد جامع اصفهان +عکس و تاریخچه

مظالب مرتبط:

مسجد وکیل

تاریخچه مسجد شیخ لطف الله

تاریخچه مسجد جامع عتیق شیراز



:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

حمام شیخ بهایی+عکس و تاریخچه

حمام شیخ بهایی خراسان،آدرس حمام شیخ بهایی،قدمت حمام شیخ بهایی،حمام شیخ بهایی کجاست

حمام شیخ بهایی رازی داشت که کشف شد.

جالب است بدانید که ساختمان حمام شیخ بهایی مربوط به دوره صفوی – قاجار می باشد. و در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۷۷ با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۳ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.لازم به ذکر است که این حمام با استفاده از یک سیستم پیچیده مهندسی به مدت طولانی تنها با یک شمع روشن می‌شده است.در واقع درباره چگونگی گرم شدن این حمام به کمک شمع شایعات زیادی وجود دارد، اما تنها نظریه قابل قبول درباره این حمام این است که یک سیستم سفالینه لوله کشی زیرزمینی در حد فاصل آبریزگاه مسجد جامع و این حمام وجود داشته که با روش مکش طبیعی، گازهایی مثل متان و اکسیدهای گوگردی را به مشعل خزینه حمام راهنمایی می‌کرده و این گازها به عنوان منبع گرما در مشعل خزینه می‌سوخته است.

حمام شیخ بهایی،تاریخچه حمام شیخ بهایی

لازم به ذکر است که در جریان باسازی خانه شیخ بهایی که در نزدیکی گرمابه قرار دارد در کف زمین تنپوشه‌های سفالی و چاه‌های مرتبطی پیدا شده که احتمال دارد مربوط به طراحی حمام بوده باشد. در واقع همچنین با مطالعات باستان‌شناسی در این منطقه مشخص شده است که فاضلاب شهر اصفهان توسط لوله‌های جمع آوری فاضلاب وارد خزینه حمام می‌شده است.

حمام شیخ بهایی،تاریخچه حمام شیخ بهایی

اما سوال بعدی این است که چگونه یک شمع می‌تواند یک مخزن آب را گرم نماید؟در واقع در سال‌های اخیر یک مخترع مشهدی پس از ۳۰۰ سال با شبیه سازی حمام شیخ بهایی به راز این موضوع پی برده است. در حقیقیت علی‌اصغر برهمند، رئیس انجمن مخترعان خراسان رضوی و طراح شبیه سازی حمام شیخ بهایی مدعی شد که منبع آب این گرمابه از طلا بوده و با توجه به این که طلا رساناترین فلز انتقال گرما است، با حرارت کم انرژی زیادی تولید و آب منبع گرم می‌شده است. قابل توجه است که در طرح شبیه سازی شده به علت دسترسی نداشتن به طلا از مس استفاده شده که در حمام منازل هم قابل استفادهمی باشدو موجب صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف سوخت می‌ گردد.

حمام شیخ بهایی،تاریخچه حمام شیخ بهایی

جالب است بدانید که این اثر پژوهشی که به تایید انجمن مخترعان خراسان رضوی رسیده موفق به کسب دو نشان طلای سوئیس در سال ۲۰۰۶ و مدال طلای مسکو ۲۰۰۷ شده است.*‌ حمّام علی قلی آقا و استخری با حوضچه ضدعفونی پااین حمام مانند دیگر بناهای تاریخی ایران دارای معماری با ارزشی دارد و در نوع خود قابل توجه می باشد.

حمام شیخ بهایی،تاریخچه حمام شیخ بهایی

 

لازم به ذکر است که این بنا هم اکنون به صورت موزه در معرض دید عموم گردشگران قرار گرفته است.بدنیست بدانید که که در کنار استخری که افراد پس از استحمام در آن آب‌تنی می‌کردند مانند استخرهای امروزی حوضچه آب آهکی برای ضدعفونی پا وجود داشته که اوج تمدن ایرانی را از گذشته‌های دور تاکنون نشان می‌دهد. این حمام معماری جالبی دارد.

حمام شیخ بهایی+عکس و تاریخچه

مطالب مرتبط:

حمام گلشن

حمام فین کاشان

حمام وکیل



:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

تخم کتان و خواص آن

خواص تخم کتان،تخم کتان چیست،تخم کتان و سرطان سینه،تخم کتان +خواص،تخم کتان و لاغری

تخم کتان از پوکی استخوان جلوگیری می کند.قابل ذکر است بدانید که تخم کتان سرشار از فیبر و اسیدهای چرب ضروری و دیگر مواد مفید بوده و تحقیقات نشان می‌دهند نقش مهمی در پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان به ویژه سرطان سینه و روده دارد. در واقع این گیاه به علت دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های مهمی همچون “لیگنان‌ها” که نقش مهمی در مبارزه با سرطان دارند، می‌تواند با پیشگیری از رشد سلول‌های سرطانی، با سرطان مبارزه نماید و سیستم ایمنی بدن را تقویت می سازد.

تخم کتان،خواص تخم کتان

گفتنی است که از دانه‌های کتان در اثر فشار و بدون حرارت دادن روغنی به دست می‌آید که روغن کتان نامیده خواهد شد. بعضی از خواص تخم کتان : در واقع سطح کلسترول بد خون را کاهش خواهد داد بدنیست بدانید که  فشارخون بالا را کم می کند. البته که باید گفت التهاب مفاصل را کاهش خواهد داد . بدنیست بدانید که  تخم کتان سرشار از اسیدهای چرب ضروری امگا 3 است.در واقع  این چربی‌های مفید مسئول کاهش کلسترول و تثبیت قند خون هستند و همچنین خطر ابتلا به سرطان سینه و سرطان کولون را کاهش خواهد داد.

تخم کتان،خواص تخم کتان

لازم به ذکر است که محققان عقیده دارند با وجود خواص فراوان، در مصرف تخم کتان نباید افراط کرد. افرادی که دارای روده التهابی و تحریک پذیر هستند، باید از خوردن تخم کتان پرهیز کنند. همچنین زنان باردار و مادران شیرده نباید تخم‌ کتان مصرف نمایند.

تخم کتان،خواص تخم کتان

گفتنی است که توصیه می شود یک قاشق تخم کتان را به صبحانه و یا سالاد ناهار خود بیفزایید و در نهایت پیامد آن را در کاهش چربی های شکمی ببینیدبهتر است بدانید که می توانید آن را به ماست و یا دوغ خود اضافه نموده و بخورید. آن را به سس گوجه‌فرنگی و یا آب انواع گوشت‌ها اضافه کرده و میل نمایید.آن را به گوشت چرخ‌کرده اضافه نموده و سپس با آن کوفته و یا کباب درست کنید و میل نمایید

تخم کتان،خواص تخم کتان

این دانه بسیار پر خاصیت است و حیف است که مورد کم لطفی قرار گیرد.

تخم کتان و خواص آن

مطالب مرتبط:

تخم شربتی

به دانه

سیاه دانه



:: بازدید از این مطلب : 1109
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

معبد آناهیتا+عکس و تاریخچه

معبد آناهیتا کنگاور،معبد آناهیتا کازرون، معبد آناهیتا کجاست،آدرس معبدآناهیتا،معبد آناهیتا در بیشاپور

کشور عزیز ما ایران دارای مناطق گردشگری فراوانی است که یکی از آنها معبد آناهیتا است. جالب است بدانید که معبد آناهیتا از بناهای مشهور شهر باستانی بیشاپور در شهرستان کازرون می باشد.

معبد آناهیتا،تاریخچه معبد آناهیتا

لازم به ذکر است که این بنا به صورت مکعبی ساخته شده است که هر یک از اضلاع آن نزدیک ۱۴ متر است و از سنگ‌های تراشیده شده با ابعاد مختلف و بدون ملات به صورت دو جداره بنا شده است.

معبد آناهیتا،تاریخچه معبد آناهیتا

بهتر است بدانید که این بنا با الهام از سبک معماری دوره هخامنشی بنا شده است که به وسیله بست‌های آهنی به یکدیگر قفل و بند شده‌اند. البته معبد آناهیتا فاقد سقف مسطح بوده است. قابل ذکر است که این معبد را در عمق ۶ متری از زمین‌های اطراف خود ساخته‌اند تا آب رودخانه شاپور به درون آن سرازیر گردد.

معبد آناهیتا،تاریخچه معبد آناهیتا

لازم به ذکر است که معبد بیشاپور سمبل یک پرستشگاه آب می باشدو می‌توان آن را جایگاه نوازش با آب دانست. در واقع یعنی تنها عنصری از عناصر چهارگانه که به الهه ناهید منسوب می باشد. نماد جانوری این ایزدبانو به شکل گاو می‌باشد که در پیرامون معبد، به صورت قرینه یکدیگر قرار گرفته است.

معبد آناهیتا،تاریخچه معبد آناهیتا

جالب است بدانید که این معبد نه تنها از نظر معماری، بلکه از نظر رعایت دستگاه‌های تنظیم و تقسیم و کنترل آب نیز فوق‌العاده می باشد.حتما از این مکان زیبا دیدن فرمایید.

معبد آناهیتا+عکس و تاریخچه

مطالب مرتبط:

ارگ راین

ارگ کریم خان

کاخ ساسان

کاخ آپادانای شوش



:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

پارک جنگلی گیسوم+عکس

پارک جنگلی گیسوم تالش،نقشه پارک جنگلی گیسوم،آدرس پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

یکی از مناطق زیبا برای تفریح و گردش در شمال کشور  پارک جنگلی گیسوم است.

لازم به ذکر است که یکی از نقاط دیدنی استان گیلان و شهرستان تالش پارک جنگلی گیسوم است. البته مسیری زیبا و دیدنی درختان سر به فلک کشیده آن تونلی جنگلی را ایجاد نموده است که دل هر بیننده‌ای را با خود می‌برد و لذت بی نهایتی به هر گردشگری می دهد.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

قابل ذکر است که در جنوب گیسوم، رضوانشهر به فاصله ۱۴کیلومتر و شمال آن، شهر هشتپر (تالش) با فاصله حدود ۲۰کیلومتر قرار گرفته اند.بهتر است بدانید که جاده گیسوم تونلی جنگلی را با نسیم خنک و ملایم کوهستان های تالش در هم آمیخته تا تن و جان هر رهگذری را آرامش و نشاط ببخشد و روحش را آسایش دهد.در واقع گیسوم جایی است که جنگل و دریا به هم می رسند و سحر طبیعت به اوج و نهایت خود می رسد.البته اگرچه گیسوم فقط در نیمه اول سال پذیرای گردشگران است ولی باید گفت که اگر در نوروز و نیمه اول سال هم موفق به سفر به این منطقه گردشگری نشدید زیبایی های طبیعی گیسوم در فصل پاییز و زمستان نیز کمتر از بهار و تابستان نخواهد بود.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

جالب است بدانید که همسایگی جنگل و دریا در این نقطه از شمال کشور، زیبایی دو چندانی را نصیب چشمان گردشگران می‌نماید.قابل ذکر است که این ساحل زیبا در ایام نوروز پذیرای جمعیت زیادی از علاقه مندان به طبیعت از اقصی نقاط کشور می باشد مسافرانی که از گوشه و کنار کشور می آیند تا آغازین روزهای بهار را در کنار جنگل و دریا به تماشابنشینند و تماشاگر رویش طبیعت زیبای تالش باشند.بهتر است بدانید که وجود گیسوم موجب شده است که روستای گتگسر در کنار آن به یک روستای مهمان پذیر با خانه های ویلایی تبدیل گردد و اهالی به خاطر حضور بیش از حد مسافران خانه‌های خود را تبدیل به سوئیت های مهمان‌پذیر نمایند.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم

لازم به ذکر اتس که جنگل گیسوم با مساحتی حدود ۸۰ هکتار، با درختان جنگلی انبوه و گونه‌های گیاهی خاصی که دارد، چشم انداز زیبایی را برای گردشگران فراهم می‌ سازد این پارک با امکاناتی مثل پارکینگ در داخل محدوده پارک، وسایل بازی کودکان، ورزشگاه، اردوگاه، پلاژ، هتل، مناطق پیک‌نیک روزانه، کمپینگ طبیعی،مسیرهای پیاده روی، مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه شرقی، جنگل شمشاد و موزه طبیعی گل و گیاه منتظر حضور گردشگران می باشد تا لحظات فوق العاده ای را نصیب آنها کند.

 پارک جنگلی گیسوم،عکس پارک جنگلی گیسوم
بهتر است بدانید که درختان جنگلی انبوه و انواع گونه‌های گیاهی به خصوص درختان انجیلی ( آسون دار )، چشم انداز رویایی در فصل پاییز به همراه دارد. در واقع در پارک جنگلی گیسوم امکانات رفاهی و سوییت و منازل قرارداده شده است و پاسگاه پلیس امنیت این پارک را شبانه روزی کنترل می نماید.مغازه های مختلف خرید و ساحل زیبای آن برای شنا جذابیت آن را دو چندان کرده است.بهترین زمان سفر به گیسوم ماههای اردیبهشت و مهر و آبان می باشد.

پارک جنگلی گیسوم+عکس

مطالب مرتبط:

طبیعت گیسوم

باغ پرندگان تهران



:: بازدید از این مطلب : 1266
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

کوه سهند+عکس

کوه سهند تبریز،کوه سهند مراغه،کوه سهند و سبلان،کوه سهند در کجاست،تصاویر کوه سهند

سهند یکی از کوههای زیبا در ایران است .لازم به ذکر است که سهند نام قله‌ای در شمال شهرمراغه واقع در استان آذربایجان شرقی ایران می باشد.مشخصات کوه سهند: ارتفاع : ۳۷۰۷ متر مکان : شمال غربی ایران ارتفاع نسبی : ۱۸۲۶ متر گونه : آتشفشانی مطبق ،آخرین فوران : ناآشکار، احتمالا دوران هولوسن می باشد.لازم به ذکر است که رشته کوه سهند به عنوان عروس کوهستانهای ایران شهره است . التبه دامنه های سر سبز و چشمه های روان آن بسیار دل نواز می باشد .

کوه سهند،عکس کوه سهند

جالب است بدانید که  این رشته کوه در شمال مراغه واقع بوده و بلندترین قله آن جام نام نهاده شده است .البته سهند و جام دو قله به هم چسبیده این رشته کوه می باشند.فابل ذکر است که چشمه ای در قله این کوه وجود دارد که تقدس خاصی برای آن قائل هستند.

کوه سهند،عکس کوه سهند

قابل ذکر است که سهند در باورهای آیینی اسطوره شناسی جایگاه برجسته‌ و ویژه ای دارد، به نظر بعضی از محققان کوه سهند همان کوه اسنوند است که در اوستا آمده و زرتشت در آنجا با الهه آبها گفتگو نموده است. جالب است بدانید که سهند رشته‌ای از جبال البرز است که در شمال مراغه و از غرب به شرق کشیده شده و بلندترین قله آن 3710 متر ارتفاع دارد. بهتر است بدانید که قسمت اعظم سهند در سال پوشیده از برف می باشد. البته دامنه‌های سهند در طول سال پوشیده از گل و ریحان و لاله واژگون بوده و این امر جلوه‌های بدیعی از طبیعت را در برابر چشم گردشگران به تماشا می‌گذارد که بسیار زیبا است.

کوه سهند،عکس کوه سهند
بهتر است بدانید که وجود چشمه‌های متعدد در قله و دامنه‌های آن که معروف ترین آن‌ها” قرخ بلاغ ” گوموش بلاغی” ، “پری” و ” گوران بلاغی” است ، البته طراوت و لطافت را به مراغه ارمغان داده و باعث سیرابی درختان ، باغات و مراتع این شهرستان می‌شود. بدنیست بدانید که کوه سهند با ‪ ۱۳۰هزار هکتار مراتع ییلاقی علاوه بر سرسبزی دارای گونه‌های گیاهی خوش خوراک مانند شبدر و یونجه بوده و دامنه‌های آن مرتع و چراگاه بسیار مناسبی برای دام‌های دامداران ، ایلات و عشایر منطقه می باشد

کوه سهند،عکس کوه سهند

خوب است بدانید که دامداران منطقه و عشایر استان‌های آذربایجان شرقی و غربی هر سال برای ییلاق گذرانی و تعلیف دام به دامنه‌های کوه سهند کوچ می‌کنند.
لازم است بدانید که دامنه‌های این کوه به علت داشتن گل‌های فراوان بهترین محل جهت تولید عسل بوده و عسل تولید شده در این منطقه از شهرت خاصی برخوردار است. قابل ذکر است که سرمای زیاد در طول مدت زمستان و برف زیاد در این کوه مانع رشد درختان و درختچه‌ها شده ولی تیره‌های مختلف گیاهی که همگی به صورت علفی پایا و یک ساله هستند ، در مراتع و چمن‌زارهای سهند به فراوانی پیدا می‌شود.

کوه سهند+عکس

 



:: بازدید از این مطلب : 992
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

باغ شازده ماهان +تاریخچه و عکس

باغ شازده ماهان کرمان،باغ شازده ماهان در کرمان،پلان باغ شازده ماهان،معماری باغ شازده ماهانآیا درباره باغ شازده ماهان کرمان اطلاعاتی دارد؟

قابل ذکر است که باغ شاهزاده یا باغ شازده زیباترین باغ تاریخی ایران به شمار می رود. البته این باغ در حدود ۲ کیلومتری شهر ماهان و اطراف شهر کرمان و در دامنه کوه‌های تیگران قرار گرفته و مربوط به انتهای دوره قاجاریه می‌باشد. بهتر است بدانید که این باغ با مختصات جغرافیایی۳۰ درجه و ۱ دقیقه عرض شمالی و ۵۷ درجه و ۱۷ دقیقه طول شرقی می‌باشد.لازم به ذکر است که  ارتفاع این منطقه از سطح دریای آزاد ۲۰۲۰ متر است.بهتر است بدانید که  این باغ مساحتی قریب به ۵/۵ هکتار دارد. دو مجموعه شرقی و غربی دارد. قابل ذکر است که کوشک یا همان عمارت‌های آن بسیار زیباست و به صورت دو آشکوبه ساخته شده‌است و سر در آن از معماری خیلی زیبایی برخوردار می باشد که آن را از سایر باغ‌های ایرانی متمایز و ممتاز می‌سازد.قابل توجه است که  فواره‌های آن چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده

جالب توجه است که این فواره‌ها که در طول باغ قرار دارند زیباترین فواره باغ‌های ایرانی هستند. قابل توجه است که سایر باغ‌های ایرانی کمتر فواره داشته‌اند و یا اگر داشته‌اند به این زیبایی نبوده‌اندو این باغ بسیارز زیبا است.بدنیست بدانید که این باغ از نمونه باغ تخت‌های ایرانی است و در زمینی مستطیلی شکل به مساحت پنج و نیم هکتار بنا شده و دارای سردر ورودی بسیار زیبایی است.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده

 

به یاد داشته باشید که بناهای باغ عبارتند از کوشک اصلیهو یعنی سکونتگاه دائمی و یا فصل مالک که در انتهای بالایی باغ قرار دارد. البته سردر خانه در مدخل باغ به صورت بنایی خطی جبهه ورودی باغ را اشغال کرده و در دو طبقه ساخته گردیده است. لازم به ذکر است که طبقه فوقانی دارای اتاق‌هایی است که برای زندگی و پذیرایی پیش بینی شده‌اند. بهتر است بدانید که سایر بناهای خدماتی باغ از حصار اصلی استفاده نموده و به صورت دیواری مرکب بناهای مختلف خدماتی را در نقاط مناسب در خود جا داده است . در واقع این باغ علاوه بر سردر، شامل عمارت شاه‌نشین و حمام نیز می‌باشد. البته در حال حاضر قسمت شاه‌نشین، به یک رستوران تبدیل شده و توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده
جالب است بدانیدکه در این باغ درختان میوه متنوعی به چشم می‌خورند و در جلوی عمارت هم حوض‌ها و فواره‌ها آب‌نمای زیبایی را تشکیل داده‌اند. در واقع منبع آب باغ رودخانه کوچک تیگران است. البته مسعودی بنای این باغ را از جنبه‌های مختلف معماری و نقش آب در آن بررسی نموده است . واقعیت این است که هر ساله گردشگران از این باغ زیبای ایرانی بازدید می‌کنند و از زیبایی و طراوت آن لذت می‌برند. التبه قابل ذکر است که باغ شاهزاده در تاریخ سی ام تیرماه ۱۳۹۰ به ثبت جهانی یونسکو رسیده است.

باغ شازده ماهان،تاریخچه باغ شازده

قابل ذکر است که در زمستان ۱۳۹۲ خبری منتشر شد در این خصوص که با هشدار رسمی یونسکو به سازمان میراث فرهنگی، در صورت تملک بخشهایی از این باغ توسط بخش خصوصی و تبدیل عمارت‌هایی از آن به اقامتگاه‌های گردشگران و مسافران، یونسکو اقدام به خروج نام این باغ از فهرست جهانی خود می‌کند. در بیانیه یونسکو اعلام شده‌است که هرگونه تغییر و بازسازی مکانهای تاریخی ثبت جهانی‌شده باید زیر نظر این سازمان و با اجازه آن انجام شود که حضور بخش خصوصی در بخش‌هایی از این باغ، از جمله موارد نقض این قانون محسوب به شمار می رود.

باغ شازده ماهان +تاریخچه و عکس

مطالب مرتبط:

باغ نگارستان

باغ ارم شیراز

باغ موزه قصر تهران

باغ پرندگان تهران



:: بازدید از این مطلب : 1061
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

فلفل سیاه و خواص آن

فلفل سیاه برای سرماخوردگی،فلفل سیاه در بارداری،فلفل سیاه نکوبیده،فلفل سیاه و فشار خون،فلفل سیاه و کبد

بهتر است بدانید که فلفل سیاه نسبت به فلفل قرمز تندی کمتری دارد ولی عطر بیشتری دارد.

در واقع فلفل گیاهی است بالارونده و دارای ریشه های ساقه خیز و کوتاه که میوه آن ادویه ای می باشد با طعم تند و سوزنده . گیاهی دارویی  خوراکی و دارای طعمی بسیار تند. بهتر است بدانید که فلفل از بوته‌ای باریک و بلند و در رنگهای متنوعی چون سبز، قرمز، زرد، و نارنجی به دست می‌آید و برای خوش طعم کردن غذا از آن استفاده می کنیم. دانه فلفل پس از خشک و ساییده شدن در رنگهای سیاه، سفید و سرخ عرضه می‌گردند. لازم به ذکر است که فلفل سیاه خیلی بیشتر از آنچه که اکثر مردم تصور می کنند برای بدن خاصیت هایی دارد و مفید است.در واقع  فلفل سیاه مقوی حافظه و اعصاب است.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

خواص درمانی فلفل سیاه را بشناسید:
بهتر است بدانید که فلفل سیاه بومی کشور هند می باشد، این گیاه در حفظ سلامت نقش مهم وموثری دارد. البته در یونان باستان از فلفل نه تنها به عنوان ادویه بلکه به عنوان پول و هدیه استفاده می شده است . جالب است بدانید که در قرون وسطی، سرمایه یک فرد براساس مقدار فلفل سیاه ذخیره شده وی سنجیده می شد.در واقع  فلفل سیاه علاوه بر طعم دادن به غذا، طعم کهنگی غذا را نیز می گیرد و این یک نکته برای خانم های خانه دار. در بعضی از شهرهای هند مردم روز را با یک فنجان قهوه سیاه همراه با مقداری پودر فلفل سیاه که داخل آن حل شده، شروع می نمایند.

شما می توانید در جهت ساکت کردن درد دندان یک حبه قند را در یک قاشق فلزی قرار داده با آتش آن را ذوب کنند سپس کمی فلفل اضافه نموده در حفره دندان کرم خورده بریزند درد آن تسکین داده و از کرم خوردگی دندان جلوگیری می‌نماید. جالب است بدانید که برای رفع تب و لرز جوشانده آب و دانه فلفل سیاه مصرف نمایید. قابل ذکر است که فلفل با افزایش دادن ترشح اسید هیدروکلریک در معده به هضم غذا کمک می کند .ادرارآور بوده و مصرف آن باعث عرق کردن می شود.جالب است بدانید که سرماخوردگی، سرفه، سینوزیت و گرفتگی بینی را تسکین می دهد.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

فواید استعمال خارجی و ضماد فلفل سیاه را بشناسید:

لازم به ذکر است که جهت رفع سفیدک ناخن ضماد فلفل بگذارند.
بهتر است که جهت فلج و بی‌حسی اعضای بدن با روغن فلفل ماساژ دهند.
در واقع جهت رویاندن موی گری فلفل را با آب پیاز و نمک مخلوط کرده به محل ریخته شده مو بمالند.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

مضرات فلفل سیاه را بشناسید:
قابل ذکر است که تندی ادویه هایی مانند فلفل به بهبود سلامت کمک می کند اما برای همه افراد مناسب نیست؛ مثلا در غذای کودکان، مادران شیرده یا باردار و … نباید از فلفل استفاده نمود. در ضمن، اگر فردی به مصرف غذاهای تند عادت نداشته باشد و یک وعده غذای تند میل کند نیز احتمال بروز واکنش های آلرژیک در او زیاد می باشد. البته بهتر است بدانید که افراط در خوردن فلفل باعث ایجاد افزایش ترشحات معده می‌شود.   لازم به ذکر است که اسراف در خوردن فلفل باعث تاریکی چشم می‌شود. قابل توجه است کسانی که ناراحتی معده دارند در خوردن آن زیاده روی نکنند.

فلفل سیاه،خواص فلفل سیاه

بهتر است بدانید که  مصرف زیاد فلفل برای بیماری‌های دستگاه گوارش، مجاری ادرار، سل، بواسیر، سودا، کلیه، جگر و کسانی که کم‌خونی دارند مفید نمی‌باشد.
کسانی که ورم پروستات دارند در خوردن فلفل افراط نکنند. بهتر است بدانید که کسانی که تصلب شرائین دارند و سکته مغزی کرده‌اند نباید فلفل زیاد استفاده نمایند. گفتنی است که بیماران سوزاک و سیفیلیس و کسانی که ناراحتی مجاری ادرار دارند از خوردن فلفل سیاه پرهیز نماید. التبه زنان حامله‌ای که عفونت مجاری ادرار دارند از خوردن فلفل سیاه نیز پرهیز نمایید.

فلفل سیاه را بهتر است تهیه کرده و خود آن را آسیاب کنید.

فلفل سیاه و خواص آن

مطالب مرتبط:

تخم شربتی

خاکشیر

ترنجبین

دارچین



:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

هویج و خواص آن

خواص هویج،خواص هویج برای لاغری،هویج بنفش،هویج و دیابت،هویج و لاغری

جالب است بدانید که یک لیوان آب هویج (240سی سی)، بیش از 8 برابر نیاز روزانه‏ افراد به ویتامین A را تامین می‏ نماید؟!

در واقع ویتامین A برای رشد اندام‏ها به ‏خصوص استخوان‏ها لازم و ضروری می باشد.

و نیز برای  بیشتر شدن قدرت بینایی خیلی مهم و ضروری می باشد.

در واقع اینکه از قدیم گفته می‏شده است که خوردن هویج باعث بهتر دیدن می شود، درست است،

در واقع کمبود ویتامین A باعث بروز مشکلات بینایی مثل شبکوری می‏ گردد.

به طور کلی اسفناج نیز دارای مقادیر زیادی ویتامین A می باشد.

به یاد داشته باشید که مخلوط آب هویج و آب اسفناج، نوشیدنی را به وجود می‏ آورد که شامل مقادیر زیادی ویتامین A است.

هویج، خواص هویج

جالب است بدانید که ویتامین A همچنین برای ماداران باردار و جنین خیلی ضروری و بااهمیت  است.

البته خانم‏های باردار درمورد مصرف آب هویج باید با پزشک خود مشورت کنند،

زیرا دریافت اضافی ویتامین A امکان دارد باعث بروز ناهنجاری های جنینی شود.

قابل ذکر است که هر چند که ویتامین A برای حفظ سلامت بدن خیلی ضروری است

ولی باید در حد متعادل مصرف گردد، زیرا مصرف مقادیر زیاد ویتامین A باعث

مسمومیت کبدی و سایر مشکلات سلامتی خواهد شد.

هویج، خواص هویجC

جالب است بدانسد که آب هویج همچنین دارای مقادیر زیادی ویتامین C است.

یک لیوان آب هویج، 35 درصد ویتامین C مورد نیاز در روز را تامین می‏ نماید.

البته ویتامین C دارای نقش‏های متعددی در بدن است، از جمله برای ساخت کلاژن ( نوعی پروتئین غیرمحلول)

در غشاهای موکوسی، پوست، استخوان‏ها و دندان‏ها ضروری می باشد.

همچنین یک آنتی اکسیدان قوی و مفید برای انسانها می باشد.

هویج، خواص هویج
به یاد داسته باشید نوشیدن مخلوط آب هویج با آب توت فرنگی یا پرتقال یا لیمو یا کیوی

تمام ویتامین C مورد نیاز روزانه ی شما را تامین می‏ نماید.بدون اینکه نیاز به دریافت مکمل ویتامینی داشته باشید.
هویج، خواص هویج
پتاسیم موجود در هویج

جالب است بدانید که آب هویج، مقادیر خوبی از پتاسیم را دارد.

یک لیوان آب هویج، 10 درصد نیاز روزانه‏ ی بدن به پتاسیم را تامین می‏ نماید.

در واقع پتاسیم برای حفظ تعادل الکترولیت‏ها و سطح‏ مایعات در سلول‏های بدن لازم می باشد.

همچنین در انقباض ماهیچه ‏ها و انتقال پیام بین سلول‏های عصبی تاثیر دارد.

هویج و خواص آن

مطالب مرتبط:

خیار

گوجه



:: بازدید از این مطلب : 738
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

انار و خواص آن

انار ساوه،خواص رب انار،خواص انار در بارداری،خواص انار ترش،خواص انار سیاه،خواص انار برای پوست،خواص انار شیرین

لازم به ذکر است که آب انار برای پیشگیری از سرطان بسیارمفیدو موثر است، در واقع سلامت قلب را بهبود می بخشد و حتی می تواند توان

جنسی را تقویت و بهتر نماید

جالب است بدانید که متخصصان تغذیه تاکید کرده اند که آب انار همچنین می تواند چربی های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش

دهدو به لاغر شدن آنها کمک کند.

پس یک میوه موثر در لاغری است و توصیه می شود.

انار، خواص انار
گفتنی است که این متخصصان در یک آزمایش یک ماهه ثابت کردند، میزان تشکیل سلول های چربی در اطراف شکم در افرادی که آب انار مصرف

می کنند، کاهش می یابدو کمتر می شود. کسانی که آب انار می نوشند، فشار خونشان پایین می آید و لذا خطر بروز حملات قلبی و سکته

مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا یافته است .

درواقع پزشکان عقیده دارند که آب انار می تواند مقدار اسید چرب موجود در خون موسوم به اسید چرب را کاهش می دهد. آزمایشات قبلی که

روی انسان و حیوانات انجام گرفته، نشان داده است که مقدار زیادی از این اسید چرب، ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می دهد و در نتیجه

باعث تشدید احتمال مبتلا شدن به بیماری قلبی و دیابت نوع دوم می گردد.
انار، خواص انار
رسول اکرم  (ص)می فرماید که :انار مهتر همه میوه هاست و هر کس یک انار بخورد ،چهل پگاه شیطان خویش را به خشم می آورد .

امام صادق (ع):میوه صد وبیست گونه است و مهتر همه آنها انار است .”

رسول اکرم  (ص): هر کس اناری را کامل بخورد ،خداوند قلب او را چهل شب نورانی می کند.

پیامبر خدا (ص): انار بخورید زیرا هیچ دانه ای از آن در معده جای نمی گیرد ،مگر این که چهل روز قلب را نورانی می سازد و شیطان را بیرون می راند .
امیرالمو منین (ع):درهر دانه انار چون درمعده جای می گیرد ،حیاتی برای قلب و فروغی برای نفس است و شیطانی را که وسواس نام دارد چهل شب بیمار می نماید.
امام صادق (ع): چهار چیز ،طبع را اعتدال می بخشد انارسورانی ،خرمای نارس پخته شده ،بنفشه و کاسنی .

امام صادق (ع):هرکس در هنگام خفتن یک انار بخورد ،تا صبح جانش در امان خواهد بود

امام صادق (ع) :برشما باد انار چرا که هیچ گرسنه ای آن را نمی خورد ،مگر این که وی را بسنده است و هیچ سیری آن را نمی خورد

مگر این که غذا را بروی گوارا می کند

انار، خواص انار

امام موسی کاظم (ع): هرکس روز جمعه یک انار بخورد آن انار ،دل اورا تا چهل پگاه نورانی می دارد اگر دو انار بخورد تا هشتاد روز و اگر سه انار

بخورد تا صد و بیست روز و نیز وسوسه شیطان ازاو دور می شود و هرکس وسوسه شیطان از اودور شود ،خداوند را نافرمانی نمی کند و هر کس

خداوند را نافرمانی نکند خدای اورا به بهشت در می آورد و به بهشت می رود.

انار، خواص انار
امام موسی کاظم (ع): از جمله چیزهایی که آدم به فرزندش سفارش کرده است  ،این بود که به او فرمود :برتوباد انار ،اگر گرسنه شدی و آن را

بخوردی بسنده ات کند و اگر در حالی که سیر بودی آن را خوردی غذا رابرتو گوارا سازد .

انار میوه بهشتی است .

انار و خواص آن

مطالب مرتبط:

سیب

پرتقال

خرمالو



:: بازدید از این مطلب : 696
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
تزئین سالاد برای مهمانی های خاص
 
از ژامبون‌ قيف‌هاي كوچكي درست كرده و الويه را درون اين قيف‌ها مي‌ريزيم و با گوجه‌فرنگي، ذرت و جعفري آن را تزئين نموده و به مدت يك ساعت داخل يخچال مي‌گذاريم.
تزئین سالاد برای مهمانی

میتوانید انتهای پیازچه را با چاقو ریش ریش کنید سپس با چاقو لبه برش ها را فر دهید

با استفاده از چاقو داخل خیار را برش بزنید و خالی کنید تا شبیه به لیوان شودیک طرف خیار را دو شکاف کوچک ایجاد کنید و تکه ای پوست خیار را به عنوان دسته از آنها عبور دهید
تزئین سالاد برای مهمانی
پس بسته به موادی که در اختیار داریم، میتونیم سالادمون رو تزیین کنیم.
تزئین سالاد برای مهمانی
حالا خیارها را یک ساعت داخل یک ظرف آب سرد قرار بدهید تا کاملا” باز شوند.

اول از همه میشه با استفاده از تنوع رنگی مواد، شکل های مختلف و زیبایی رو ایجاد کرد. مثل خیلی از عکس هایی که پایین قرار دادم.
تزئین سالاد برای مهمانی
اول مایع ژله دلخواه را درست کرده و در قالب ریخته داخل یخچال می‌گذاریم تا کاملاً ببندد می‌توانید داخل ژله ذرت هم بریزید تا هماهنگی بیشتری با سالاد پیدا کند.
تزئین سالاد برای مهمانی

هویج را پوست بکنید و به چند قسمت تقسیم کنید و هر تکه را به صورت خلالی برش بزنید
 
پس از پایان کار داخل خیار را با سس پر کنید و در کنار سالاد قرار دهید دقت داشته باشید که فقط از خیار سالادی بزرگ برای تهیه این سس خوری استفاده کنید
تزئین سالاد برای مهمانی
به غیر از این نوع تزیین، میشه با خیار و گوجه و هویج و مثل اینها، انواع گل و شکل های دیگه ای رو توسط جاقو ایجاد کرد که احتیاج به تمرین و تجربه داره
تزئین سالاد برای مهمانی
خیار را از درازا به طول ۵ سانتیمتر برش دهید. همین تکه خیار را از وسط از درازا نصف کنید.
تزئین سالاد برای مهمانی
برای هر پنگوئن یک زیتون درشت برای بدن و یک زیتون کوچک برای سر لازم است هویج پخته را حلقه کنید و هر حلقه را همانند شکل برای پای پنگوئن برش بزنید

تزئین سالاد برای مهمانی


:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
 
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران بزرگ
 فروشگاه ها باید در مورد محصولات خود  اطلاعات درستی را به مشتری ارائه دهند.

 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
مثلا در سال های اخیر رشد این فروشگاه ها و امکانات آنها افزایش یافته است.
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
طراح وب سایتی که میخواهد چنین وب سایت هایی را طراحی کند می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگونی را مد نظر داشته باشد.

استفاده از تصاویر بزرگ و یا اسلایدرهای بزرگ در سایت علاوه بر اینکه در بسیاری از نقاط ایران به دلیل محدودیت سرعت اینترنت قابل رویت نیستند منجر به کندی هرچه بیشتر سرعت لود شدن سایت می گردند.
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
عواملی چون شناختن بازار هدف ، محصولات خوب و قیمت مناسب ، پشتیبانی استاندارد و در نهایت میرسیم به شکل ظاهری فروشگاه و قالب . بنده چون تخصصم قالب هستش به موارد دیگه نمیپردازم و فقط به شکل ظاهری فروشگاه در موفقیت یا عدم موفقیت آن اشاره خواهم کرد .
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران

ه همین دلیل هم هست که افراد بسیاری برای یادگیری زبان های طراحی وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت و PHP زمان و هزینه صرف می کنند.

علت اینکه مردم برای خرید به فروشگاه الکترونیکی مراجعه می کنند فراهم بودن  اطلاعات در مورد کالا، قیمت آن و صرفه جویی در زمان است.
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
ه گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، تعداد فروشگاه های آنلاین در جهان روز به روز در حال افزایش هستند
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
بسیاری از شماها احتمالا قبلا این سوال در ذهنتان بوجود آمده است که چرا طراحی وب سایتی که یک فروشگاه اینترنتی می باشد با طراحی وب سایت های دیگر متفاوت می باشد.
 
 
چشمان خود را ببندید و تصور کنید قرار است با سرعت بسیار زیاد از تمام کوچه و خیابانهای شهر بگذرید بدون اینکه تصادف کنید یا از کسی چیزی بپرسید ! بیننده باید بتواند براحتی در تمام بخش های سایت شما جولان دهد .
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران
اما متاسفانه فردی که بخواد قالب واقعی فروشگاه واسش بزنم شاید هر سال هم یکی به تورم نخوره !
 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران

اما باید بدانید که بجز توسعه دهندگان وب کس دیگیری به یادگیری این مهارت ها نیاز ندارد و اگر شغل شما توسعه وب نیست برای یادگیری این مهارت ها کار بیهوده ای انجام داده اید

 خرید از فروشگاه اینترنتی در ایران


:: بازدید از این مطلب : 707
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
امکان خرید ساعت رولکس در افریقا
 
سینما  در کشورهایی مثل امریکا و هند، علاوه بر هنر بودن صنعت هم محسوب می شود و در اقتصاد کشورها نقش مهمی دارد
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
بعضی ها معتقدند که هندی ها ، برخی دیگر می گویند بابلی ها ، یونانی ها، مصری ها و .... اما به خوبی می دانیم که 5000 تا 6000 سال پیش تمدن های بزرگ در آسیای میانه و شمال آفریقا برای تکمیل تقویم خود و همچنین برای اندازه گیری زمان شروع به ساختن ساعت کردند.


حتی یه ثانیه هم میتونه سرنوشت یه نفر یا یه ملت رو تغییر بده و واقعا وقتی میگن وقت طلاست، با یه کم تفکر میشه به اهمیتش پی برد.
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
داستان شرکت رولکس و "هانس ویلسدورف"، بنیانگذار آن، به طور جدایی ناپذیری در هم تنیده شده است
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
. با این‌که، بسیاری مشتاقند در آن روز فقط نسل جدید فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ را ببینند، اما معرفی ساعت مچی هوشمند گلکسی Gear از ارزش و اولویت بیشتری برای سامسونگ برخورددار خواهد بود
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
ساعت یکی از قدیمی ترین اختراع بشر است

امکان خرید ساعت رولکس در ایران
در سنت  قدیمی هر  وسیله ای که  برای بیان فواصل زمانی به کار رود ولی فاقد صدا باشد را  به عنوان یک زمان نگار ( زمان شمار) می شناختند.
امکان خرید ساعت رولکس در ایران

کمپانی‌های کوچیک و بزرگی هستن که از دیرباز مشغول تولید ساعت‌های مچی مختلف هستن

رولکس در سال 1905 توسط "هانس ویلسدورف" و "آلفرد دیویس"، شوهر خواهر هانس، تاسیس شد.
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
از ناسا گرفته تا المپیک و تا جیمزباند، امگا لیاقت عنوان «ستاره‌ی ساعت ها» را دارد
امکان خرید ساعت رولکس در ایران
ساعت شناسان و دیگر متخصصان، اصلاح ساعت مچی را  به معنی انحصاری یک دستگاه با مکانیسیمی برای اعلام فواصل زمان  به صورت شنیداری می شناسند  که این  دستگاه  از طریق نواختن یک زنگ ، آلات موسیقی و یا یک ناقوس فواصل زمانی را بیان  می کند.

 
 
اما به هرحال دارای محدودیت علمی بوده است و اینکه  به درخشش خورشید نیاز دارد ،

امکان خرید ساعت رولکس در ایران


:: بازدید از این مطلب : 718
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید ساعت Movado در آذربایجان

همیشه دانستن چند نکته ساده اما اصولی، باعث می‌شود كه انتخاب‌های بجا و درستی  برای خرید ساعت داشته باشیم.
خرید ساعت Movado در ایران
درصورت اطمینان از کد با فروشنده به توافق برسید که درصورت عدم درج کد در پشت ساعت یا کوچک‌ترین اختلاف با عکس ساعت یا عملکرد، ساعت را مسترد خواهید کرد.

  معمولا ساعت های مچی که از بندهای پلاستیکی ساخته شده اند قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن تقریبا برای تمام افراد جامعه وجود دارد.
خرید ساعت Movado در ایران
شرکت "ژژلاکورتر " یکی از سازندگان قدیمی و مطرح ساعت در دنیا باریک ترین ساعت در دنیا را ساخته و به بازار عرضه کرد
خرید ساعت Movado در ایران
بند ساعت (BRACELET=WATCHBAND=STRAP): وسیله ای که قاب ساعت را به جایی وصل میکند (همان بند ساعت) جنس آن میتواند از فلز، چرم، پارچه و یا پلاستیک باشد.
خرید ساعت Movado در ایران
بعضی ها معتقدند که هندی ها ، برخی دیگر می گویند بابلی ها ، یونانی ها، مصری ها و .... اما به خوبی می دانیم که 5000 تا 6000 سال پیش تمدن های بزرگ در آسیای میانه و شمال آفریقا برای تکمیل تقویم خود و همچنین برای اندازه گیری زمان شروع به ساختن ساعت کردند.


کمپانی های ساعت مجموعا حدود 535 میلیون دلار در سال 2014 در امریکا هزینه‌ی تبلیغات کرده اند
خرید ساعت Movado در ایران
تمام مارك‌های معتبر، نام خود را حداقل دو بار روی ساعت حک می‌کنند
خرید ساعت Movado در ایران
بسیاری از برندهای لوکس مانند پتک فیلیپ و یا رولکس نه به خاطر امکانات آن چنانی بلکه به خاطر شهرت برند خود و لوکس بودنشان است که قیمت های چند ده میلیون تومانی دارند. اگر قصد خرید یک ساعت مچی مناسب دارید خیلی به فکر خرید برند نباشید و قیمت، زیبایی و دوام ساعت را مد نظر قرار دهید
خرید ساعت Movado در ایران
بر طبق آمار اعلام شده از سوی رسانه‌ی «کانتارKantar » که تبلیغات برندها را بر طبق محصولات تولید شده در کانال های رسانه ای می سنجد، هزینه‌ی تبلیغات در سال 2014 یک افزایش 8/7 درصدی نسبت به سال 2013 داشته است.
 
 
 
در ساخت ساعت  هم همانطور که گفته شد تا 5 سال کمپانی " پیاژه " صاحب این مقام بود و هم اکنون هم کمپانی های مشهور و صاحبنام در ساخت ساعت  نیز ،  حتی توان نزدیک شدن به این اعداد راهم ندارند
خرید ساعت Movado در ایران
قاب شیشه ای(SKELETON) : ساعتـی کـه کیـس شـفـاف داشـته و اجـزاء داخـلی آن از بـیـرون قابل مشاهده میباشد.
خرید ساعت Movado در ایران




:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از طریق اینترنت

ترس از جراحی یکی از دلایل عمل نکردن بینی می‌باشد.

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه
بررسی ها نشان می دهند استفاده ی مداوم از عینک باعث فرم گرفتن بینی می شود و بینی را به حالت غضروفی در می آورد.


البته جراحی در سنین بالا نیز شایع شده که دلیل اصلی آن مشکلات انحراف و پلیپ در بینی است.
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه
جراحی بینی از جمله جراحی‌های شایع در ایران است که متأسفانه روند رو به افزایش آن مشکلات زیادی در پی داشته است.
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه
البته تخصص بعضی پزشکان در زمینه بینی‌های گوشتی را هم نمی‌توان دست‌کم گرفت

اگر واقعا از ظاهر بینی‌تان ناراضی هستید می‌توانید با کار کردن روی دیگر نقاط بدن و ورزش کردن و رسیدن به وزن مناسب تاحدودی خودتان را راضی کنید و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

بسیاری از افراد به خاطر داشتن اعتماد به نفس پایین و زشت پنداری خود ، دست به عمل‌های زیبایی زیادی می‌زنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند .
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

موهای‌تان را خیلی توی صورت نریزید تا بینی‌تان را پنهان کنید

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

زمانی که بینی عمل می شود معبر هوا تنگ می شود و فرد مجبور می شود مدام از دهان نفس بکشد و همین عاملی است که شخص دارای صدای تو دماغی شود و به خاطر مشکلات چسبندگی بینی باید به طور مداوم ترشحات بینی را بگیرند.
 
 
 
  تجربه نشان داده اکثر بیماران دوست ندارند بینی شان مصنوعی به نظر برسد

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

داشتن پوستی سالم و کوچک شدن بینی یکی از دغدغه های بسیاری از افراد است که امروزه برای رسیدن به این منظور روش های مختلفی را امتحان می کنند.

مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه

اگر روی بینی‌تان جوش‌های سرسیاه دارید با استفاده از چسب‌های مخصوص یا کرم‌های اسید میوه زیر نظر پزشک آنها را برطرف کنید تا بینی زیباتری داشته باشید.
 
مزایای خرید گیره کوچک کننده بینی از فروشگاه



:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خريد نقدي ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall جديد 

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

خرید اینترنتی ژل افزایش قد سیلیکونی اصل

ژل افزایش قد

مطمئن ترین و ارزانترین راه افزایش قد چیست؟

با اطمینان خاطر به همه شما عزیزان اعلام می داریم که ژل افزایش قد ارائه شده از سوی فروشگاه اینترنتی جفت 6 دارای خاصیت طبی است و علاوه بر اینکه مشکلی در راه رفتن شما بوجود نمی آورد بلکه به شما کمک می کند تا در مدت زمان استفاده از این محصول,قدم زنی لذت بخش را تجربه کنید.ژل افزایش قد سیلکونی که در فروشگاه اینترنتی جفت 6 عرضه می شود محصول فروشگاه اینترنتی مارکت شاپ است و از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است و شما می توانید از آن تا مدت ها بدون هیچگونه نگرانی از بابت خراب شدن و تغییر حالت محصول استفاده کنید. این خیلی هیجان انگیز است که ژل افزایش دهنده قد بدون دردسر و تنها در عرض چند دقیقه بدون اینکه کسی متوجه شود شما را بلندت نشان می دهد.ژل افزایش دهنده قد به گونه ای طراحی شده که هر زمان که از آن در کفش هایتان استفاده می کنید هیچ کس متوجه جضور پد افزایش دهنده قد نخواهد شد و اصلا به روی راه رفتن شما اثر منفی نمیگذارد.با خیال راحت و بدون استرس می توانید از ژل افزایش قد در کفش های خود استفاده کنید.

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

ژل سیلیکونی افزایش دهنده قد،افزایش دهنده قد تا 5 سانتی متر است

سیلیکون افزایش قد ضد حساسیت است

ژل افزایش دهنده قد متناسب با اورگونومی پا ساخته شده اند

ژل افزایش قد دارای رنگ شفاف-شیشه ای می باشد

ژل افزایش قد بتال قابل تنظیم برای استفاده از 1 الی 5 سانتی متر است.

هر ژل افزایش قد بطور مجزا 1 سانتی متر و قابل جدا شدن است

ژل سیلیکونی افزایش دهنده قد اصل ساخته شده از مواد سیلیکا است

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد بلند شده و از آن لذت ببرید!

این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلندتر نشان میدهند

شما می توانید این ژل ها را از 1 الی 5 سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار

دهید.این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد

و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

                 ژل افزایش قد سیلیکونی اصل                                ژل افزایش قد تقلبی

                      قیمت کالا : 17.000 تومان                                         قیمت کالا : 7٫000 تومان

shop-more-info-buy                        shop-more-info-buy

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

با پد افزایش قد دیگر نگران کوتاهی قد خود نباشید

ژل افزایش قد bitall کم هزینه ترین راه برای قد بلند شدن شماست

سیلیکون های افزایش قد بسیار نرم بوده و در هنگام گذاشتن داخل کفش

از نظر طبی نیز مفید بوده  و باعث راحتی پاهای شما در کفش میشود

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

ژل افزایش قد در کیفیت های مختلفی در بازار موجود است که به دلیل تنوع قیمت باعث

سردرگمی خریدار میشود.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با عرضه محصولات متنوع راه را برای

شما عزیزان باز کرده است

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

چگونه قد بلند شویم بدون اینکه دچار عارضه شویم؟

راحت ترین راه ممکن برای افزایش قد چیست؟

ایا شما هم می خواهید قدتان بلند شود و از کوتاهی درآیید؟

آیا دوست دارید بلند قدتر بنظر بیایید؟

خرید ژل افزایش قد سیلیکونی اصل betall

مطمئنا رسیدن به قد دلخواه و بلند آرزوی بسیاری از افراد است.حتی افراد قد بلند هم دوست دارند بلندتر از آن چیزی که هستند بنظر بیایند و این یک ویژگی ذاتی بشر است.افزایش قد و رسیدن به قد دلخواه برای همه مهم است.به همین دلیل راه های زیادی برای افزایش قد وجود دارد که اکثر آنها نه تنها جواب نمی دهد بلکه باعث عوارض جبران ناپذیری می شود.بنابراین پیدا کردن راه درست برای قد بلند شدن بسیار مهم است تا در آینده دچار عوارض نشوید.ژل افزایش قد سیلیکونی یک محصول بسیار خوب در این زمینه است که در کفش قرار میگیرد و شما را بلندتر نشان می دهد.این ژل از 10 قسمت تشکیل شده که در هر کفش پنج قسمت قرار می گیرد و هر ژل یک سانتی متر شما را بلند می کند.

                                                 

  ژل افزایش قد سیلیکونی اصل                                ژل افزایش قد تقلبی

        قیمت کالا : 17.000 تومان                                قیمت کالا : 7٫000 تومان

shop-more-info-buy                        shop-more-info-buy



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله

خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله از فروشگاه اینترنتی جفت 6

خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله,ساعت مخصوص ماه محرمی,ساعت جدید برای عزاداری محرم 94,خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله,خرید و فروش ساعت محرم طرح ثارالله,فروشگاه رسمی ساعت محرم طرح ثارالله,فروشگاه اصلی ساعت محرم طرح ثارالله,فروشگاه اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله,ساعت محرم طرح ثارالله جدید,خرید ساعت محرم طرح ثارالله جدید,خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله جدید,خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله جدید,جدیدترین ساعت های مخصوص ماه محرم 1394

ساعت محرم طرح ثارالله

ساعت محرم طرح ثارالله یک ساعت بسیار زیبا و مناسبتی است برای ایام سوگواری محرم و صفر.

این ساعت با طراحی بسیار زیبا نظر خیلی از مردم را جلب کرده است.ساعت محرم طرح ثارالله در

فروشگاه اینترنتی جفت 6 عرضه می شود.براختی می توانید این محصول را سفارش دهید

ساعت محرم طرح ثارالله

یک ساعت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان و خانم های خوش سلیقه و عزاداران واقعی …

با کیفیت استثنایی

عرضه شده برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه سبز گستر

خرید ساعت محرم طرح ثارالله

قیمت : 18,000  تومان – قیمت خرید نقدی :16.200

خرید پستی

ساعت مچی محرم ثارالله، طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. طراحی ظریف و خیره کننده آن که با رنگ قرمز و سفید انجام شده است بسیار چشم نواز است و همچنین وسط ساعت با کلمه زیبای (ثارالله) مزین شده است.

خرید اینترنتی ساعت محرم طرح ثارالله

ساعت محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.
یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.
بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا ساعت محرم، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.
ساعت محرم مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:
سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

خرید پستی ساعت محرم طرح ثارالله

قیمت : 18,000  تومان – قیمت خرید نقدی :16.200


خرید پستی



:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید اینترنتی گن دست Amazing Arms

خرید پستی گن دست Amazing Arms از فروشگاه اینترنتی جفت 6
خرید اینترنتی گن دست Amazing Arms,گن دست Amazing Arms سال 2015,خرید پستی گن دست Amazing Arms,خرید ارزان گن دست Amazing Arms,خرید آنلاین گن دست Amazing Arms,خرید نقدی گن دست Amazing Arms,خرید و فروش گن دست Amazing Arms,فروشگاه رسمی گن دست Amazing Arms,فروشگاه اصلی گن دست Amazing Arms,فروشگاه اینترنتی گن دست Amazing Arms,گن دست Amazing Arms جدید,خرید گن دست Amazing Arms جدید,خرید اینترنتی گن دست Amazing Arms جدید,خرید پستی گن دست Amazing Arms جدید
 
گن دست Amazing Arms
گن دست Amazing Arms یک محصول عالی برای لاغری دست و قوی شدن بازوهای شماست.گن دست Amazing Arms
بسیار عالی و خوش پوش است و محصولی تایید شده می باشد.براحتی می توانید گن دست Amazing Arms را از فروشگاه
اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و پس از تحویل درب منزل مبلغ را بپردازید.
قیمت : 28,000  تومان – قیمت خرید نقدی :25.200

خرید پستی
گن لاغری بازوی زنانه آمازینگ آرم

amazing arms

بازوبند زنانه آمازینگ آرم برای رفع افتادگی و محکم شدن بازو ها استفاده می شود.این بازو بند باعث قوی تر شدن بازوی شما می گردد.

برخی از پوشاک برای سلامتی بدن طراحی می گردد . آمازینگ آرم نیز برای سلامت بازوهای خانم ها طراحی و ساخته شده.

شما می توانید این گن بازوی لاغری را در 2 رنگ سفید و مشکی تهیه نمائید

خرید گن دست Amazing Arms

خرید اینترنتی گن دست Amazing Arms

خرید پستی گن دست Amazing Arms

قیمت : 28,000  تومان – قیمت خرید نقدی :25.200

خرید پستی

خرید ارزان گن دست Amazing Arms

گن دست Amazing Arms محصول فوق العاده ایست که مثل لباس زیر به راحتی پوشیده می شود و دست ها را پوشش می دهد، در هر پک این محصول دو عدد جوراب در رنگ های سفید و مشکی موجود می باشد تا با اکثر لباسها قابل استفاده باشد،استفاده این محصول بیشتر برای سنین بالا می باشد که دستها دچار افتادگی، چروک و سلولیت زیاد هستند و برای آستین دار کردن لباس های بی آستین (از نظر حفظ پوشیدگی) هم کاربرد خیلی خوبی دارد.

گن دست Amazing Arms اصل

ویژگی های گن دست آمیزینگ آرمز Amazing Arms :

  • شامل دو گن دست (سفید و مشکی)
  • همخوانی با لباس های مختلف
  • در سایزهای مختلف medium – large – xlarge
  • پوشاندن ترک و سلولیت
  • ساخته شده از فایبر مخصوص با امکان کشیده شدن از چهار طرف
  • استفاده راحت و آسان
قیمت : 28,000  تومان – قیمت خرید نقدی :25.200

خرید پستی
گن دست Amazing Arms ارزان
این محصول در یک پک دو عدد به رنگ مشکی و سفید
قیمت این محصول 28000 تومان

 

قیمت : 28,000  تومان – قیمت خرید نقدی :25.200


خرید پستی


:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

برچسب طراحی ناخن FAB FOILS

فروشگاه برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,فروش برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,فروش اینترنتی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,فروش آنلاین برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید اینترنتی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید پستی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید ارزان برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید آنلاین برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید نقدی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,خرید و فروش برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,فروشگاه رسمی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,فروشگاه اصلی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,بهترین برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,،فروشگاه برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,فروشگاه اینترنتی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,برچسب طراحی ناخن FAB FOILS جدید,خرید برچسب طراحی ناخن FAB FOILS جدید,خرید اینترنتی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS جدید,خرید پستی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS جدید,خرید ارزان برچسب طراحی ناخن FAB FOILS جدید,خرید با تخفیف برچسب طراحی ناخن FAB FOILS,برچسب طراحی ناخن FAB FOILS اصل,خرید برچسب طراحی ناخن FAB FOILS اصل,خرید اینترنتی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS اصل,خرید پستی برچسب طراحی ناخن FAB FOILS اصل,فروش برچسب طراحی ناخن FAB FOILS اصل

برچسب طراحی ناخن

برچسب طراحی ناخن FAB FOILS اصل محصولی از فروشگاه اینترنتی جفت 6

برچسب طراحی ناخن FAB FOILS

برچسب طراحی ناخن Fab Foils

طرح جالب و باور نکردنی که کسی تا به حال نمونه آنرا ندیده است
با طراحی ناخن خود به جذابیت خود بیفزایید و چشم ها را خیره کنید
روش جدید و آسان فرنچ ناخن

برترین محصول آرایشی سال

برای خانم های مشکل پسند و خوش سلیقه

هر بسته شامل 10 فویل مختلف

نحوه استفاده:

ابتدا چسب برچسب را روی ناخن کشیده

فویل مانیکور را روی ناخن قرار داده و در جای
خود توسط قلم مخصوص محکم میکنیم

برچسب را از روی ناخن پس از خشک شدن
بر میداریم

توسط برق ناخن روی ناخن را براق میکنیم

قیمت: 34800تومان
قیمت : 15000 تومان
برچسب طراحی ناخن Fab Foils

آیا می دانید زیبایی دست ها به چه میزان در جذابیت شما تاثیر دارد

برچسب طراحی ناخن براحتی قابل نصب بر روی ناخن می باشد

نیازی به خشک شدن ندارد

تا 2 هفته زیبا باقی می ماند

برای آشنایی بیشتر با کاربرد و نحوه استفاده از این محصول میتوانید فیلم زیر را مشاهده نمایید

قیمت: 34800تومان
قیمت : 15000 تومان
برچسب طراحی ناخن Fab Foils

ویژگی های برچسب طراحی ناخن Fab Foils:

دارای 10 فویل طراحی

1 عدد چسب فویل

1 عدد برق ناخن

1 عدد قلم مخصوص






قیمت این محصول 15000 تومان

 

قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی
ویژگی های برچسب طراحی ناخن FAB FOILS :
قیمت مناسب

کارایی بالا

طراحی زیبا

برچسب طراحی ناخن

قیمت : 15,000  تومان

خرید پستی

برچسب طراحی ناخن FAB FOILS



:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک جدی

فروشگاه ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروش ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروش اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروش آنلاین ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید ارزان ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید آنلاین ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید نقدی ادکلن مردانه تام فورد بلک,خرید و فروش ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروشگاه رسمی ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروشگاه اصلی ادکلن مردانه تام فورد بلک,بهترین ادکلن مردانه تام فورد بلک,،فروشگاه ادکلن مردانه تام فورد بلک,فروشگاه اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک,ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید ارزان ادکلن مردانه تام فورد بلک جدید,خرید با تخفیف ادکلن مردانه تام فورد بلک,ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,خرید ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,خرید اینترنتی ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,خرید پستی ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل,فروش ادکلن مردانه تام فورد بلک اصل

با خرید محصول ادکلن مردانه تام فورد بلک در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

 این قرعه کشی در صورت فروش 1000 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

ادکلن مردانه تام فورد بلک (Tom ford Black Orchid) ادکلن گرم پر احساس

تام فورد پرتاب بوی بالا با ماندگاری زیاد برای افراد و مدیران کلاسیک

 

ادکلن Tom Ford Black Orchid، ادکلنی کلاسیک و تاریک است. رایحه لوکس و پر احساس این ادکلن که سرشاز از رد ارکیده سیاه و ادویه های معطر است، مدرن و بی زمان است و این ادکلن را هم تراز بهترین تولیدات برترین خانه های عطرسازی دنیا قرار داده است. بعلاوه، Black Orchid ماندگاری طولانی و رایحه ای قوی و گیرا دارد که برای دوست داران ادکلن های کلاسیک در فروشگاه پی پاک عذضه شده است.این یک ارکیده معمولی نیست، ارکیده ای سیاه، عجیب و کمیاب است که همچون گوهری اصیل، ارزشمند و گرانبها بوده و هاله ای از تشخص و جذابیت به استفاده کننده خود اهدا می کند.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410036015.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif
اسانس ها :
نت های ابتدایی : تروفل، یلانگ یلانگ، ترنج، انگور سیاه
نت های میانی : ارکیده، چوب لوتوس، میوه ها
نت های اصلی و پایه : شکلات تلخ، دانه بخور، نعناع، چوب صندل
پایداری رایحه : 14 تا 16 ساعت

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410086948.jpg

محصولی از شرکت تام فورد که احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه میدارد چرا که روح احساسی و بلند پروازی و مناعت طبع رایحه این عطر جزو عطرهای بسیار نادر و بسیار شیک و خاص میباشد . این محصول با بوی یاسمن فرانسوی آغاز میشود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد ، ماندگاری بالای این عطر سبب میشود تا بتوانیم آنرا در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم . این عطر در سال 2006 و توسط Givaudan تولید و معرفی شد . گروه بویایی : رایحه ی گل ها و شکوفه ها پیشنهاد استفاده : در مهمانیها و مراسم ویژه

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410086947.jpg

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما


http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

مشخصات:
رایحه : ملایم و شیرین
قدرت رایحه : عالی
نوع : Eau De Perfume
حجم : 100 میلی لیتر
گروه بویایی : رایحه ی گل ها و شکوفه ها
فصل : چهار فصل
سن استفاده : بدون محدودیت

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410087364.jpg

این یک ارکیده معمولی نیست، ارکیده ای سیاه، عجیب و کمیاب است که همچون گوهری اصیل، ارزشمند و گرانبها بوده و هاله ای از تشخص و جذابیت به استفاده کننده خود اهدا می کند.


Tom Ford طراح مد آمریکایی در سال ۱۹۶۱ در تگزاس متولد شد. وی در نوجوانی در رشته تاریخ تحصیل می کرد اما یکسال بعد بر بازی در آگهی های تلویزیونی تمرکز کرد (تام، یک فیلم نیز در سال ۲۰۰۹ بنام A Single Man ساخت) و سپس در رشته طراحی داخلی در نیویورک مشغول به تحصیل شد. وی سپس به پاریس رفت و در دفتر مطبوعاتی Chloe مشغول بکار شد و سپس در سال ۱۹۸۸ در بازگشت به آمریکا به کمپانی perry Ellis جایی که Robert McDonald مدیر و Marc Jacobs طراحش بود، رفت.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1410087523.jpg


این اسم رو به خاطر بسپارید …بلک ارکید تام فورد . این عطر از عجیت ترین و نادرترین عطرهای موجود تو بازاره که موندگاریش رو میشه تو یک جمله گفت ” بسیار وحشتناک زیاده “.. کافیه یه اسپری ملایم کنید و کل روز ازش لذت ببرید . البته نه روز معمولی ، یه روزی که مهمونی یا ملاقات ویژه ای در پیش داری.

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 39000پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

ویژگی های ادکلن مردانه تام فورد بلک :

قیمت مناسب

کارایی بالا

طراحی زیبا

ادکلن تام فورد بلک

قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

ادکلن مردانه تام فورد بلک



:: بازدید از این مطلب : 893
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

فروشگاه دستگاه فرم دهنده سینه

فروشگاه دستگاه فرم دهنده سینه,فروش دستگاه فرم دهنده سینه,فروش اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه,فروش آنلاین دستگاه فرم دهنده سینه,خرید دستگاه فرم دهنده سینه,خرید اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه,خرید پستی دستگاه فرم دهنده سینه,خرید ارزان دستگاه فرم دهنده سینه,خرید آنلاین دستگاه فرم دهنده سینه,خرید نقدی دستگاه فرم دهنده سینه,خرید و فروش دستگاه فرم دهنده سینه,فروشگاه رسمی دستگاه فرم دهنده سینه,فروشگاه اصلی دستگاه فرم دهنده سینه,بهترین دستگاه فرم دهنده سینه,،فروشگاه دستگاه فرم دهنده سینه,فروشگاه اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه,دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید پستی دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید ارزان دستگاه فرم دهنده سینه جدید,خرید با تخفیف دستگاه فرم دهنده سینه,دستگاه فرم دهنده سینه اصل,خرید دستگاه فرم دهنده سینه اصل,خرید اینترنتی دستگاه فرم دهنده سینه اصل,خرید پستی دستگاه فرم دهنده سینه اصل,فروش دستگاه فرم دهنده سینه اصل

با خرید محصول دستگاه فرم دهنده سینه در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

این قرعه کشی در صورت فروش 1000 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

دستگاه فرم دهنده سینه

بهترین بزرگ کننده و فرم دهنده ی سینه

درمان بسیاری از مشکلات رایج که بانوان با آن درگیر هستند

دارای تاییدیه از وزارت بهداشت

همین امروز برای زیباتر و خوش فرم تر کردن سینه خود اقدام کنید.

راه حلی بدون بازگشت و بدون عوارض

تنها محصول ۱۰۰% تضمینی بزرگ کننده سینه است.

اثرات دستگاه وکیوم سینه اصل

  • ۱) افزایش سایز سینه و بزرگ کردن دائمی سینه
  • ۲) سفت کننده سینه و فرم دهنده سینه
  • ۳) زیباکننده نوک پستان
  • ۴) پیشگیری از بروز سرطان سینه
  • ۵) نتایج دائمی و بدون بازگشت
  • ۶) استفاده آسان و راحت

 

قیمت: 45600تومان
قیمت : 38000 تومان
دستگاه فرم دهنده سینه

 

این دستگاه (دستگاه وکیوم سینه) یکی از مطمئن ترین روش ها برای بزرگ کردن سینه بانوان می باشد. اکثر کرم های بزرک کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد که همین امر هم باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد..

برای بزرگ کردن و حجیم کردن سینه های خود یکی از موثرترین و سریع ترین و بی خطر ترین وسایل استفاده از دستگاه وکیوم سینه میباشد که میتواند بزرگی و فرم دهی که شما انتظار داشتید را برای شما به ارمغان بیاورد. دستگاه وکیوم سینه دارای استاندارد میباشد و مورد تایید متخخصان پوست و زیبایی میباشد و برای خانم هایی که علاقه به عمل جراحی و تزریق پروتز به درون سینه های خود نمیباشند و میخواهند که بصورت کاملا طبیعی به فرم و حجم زیبایی در سینه های خود برسند #دستگاه وکیوم سینه را از بهتریپن و بی خطرترین دستگاه ها برای حجیم سازی سینه ها میدانند. دستگاه وکیوم سینه مخصوص همه سنین و همه سایزها برای حجم دهی و فرم ادن به سینه ها و جلوگیری از افتادن سینه ها میباشد. دستگاه وکیوم سینه ( دستگاه بزرگ کننده سینه ) برای بزرگ کردن سینه ها و سایز سینه هایی که بصورت ارثی دارای سایز کوچکی میباشند بسیار مناسب است بطوریکه دستگاه وکیوم سینه باعث افزایش خونرسانی به بافت اسفنجی سینه ها میگردد و باعث تغذیه و تحریک غدد و عضلات سینه ای میشود و در زمان بسیار کوتاه باعث بزرگ کردن سینه ها بصورت کاملا طبیعی و بدون هیچگونه خطری برای شما سینه هایی زیبا و به سمت بالا کشیده شده و پستان های زیبا را به هدیه می آورد. دستگاه وکیوم سینه برای رفع چین و چروک سینه ها و همه سنین و همه سایز سینه ها قابل استفاده میباشد و طریقه استفاده بسیار راحت آن باعث رضایت همه خریداران شده است. دستگاه وکیوم سینه باعث بالا کشیدن سینه ها و فرم دهی سینه ها و خوش فرمی سینه ها بصورت کاملا طبیعی و فقط در طول درمان دستگاه وکیوم که یک ماه و نیم تا دو ماه میباضشد برای شما حاصل میگردد.

در صورتی که به همراه این دستگاه از سایر کرم های مخصوص سینه استفاده گردد نتیجه سریع تری بدست می آید ، همچنین استروژن گیاهی موجود در این کرمها موجب تقویت بافت شده علاوه بر افزایش بی نظیر سایز سینه و فرم دهی به آن باعث جلوگیری از سرطان سینه نیز میشود.

قیمت: 45600تومان
قیمت : 38000 تومان
دستگاه فرم دهنده سینه
ویژگی های دستگاه فرم دهنده سینه :
کارایی بالا

قیمت مناسب

طراحی بی نظیر

دستگاه فرم دهنده سینه

قیمت : 38,000  تومان

خرید پستی

دستگاه فرم دهنده سینه



:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

بهترین گن وی کر

سایت گن وی کر,فروشگاه گن وی کر,سفارش گن وی کر,فروش گن وی کر,خرید اینترنتی گن وی کر,خرید پستی گن وی کر,خرید ارزان گن وی کر,گن وی کر,خرید نقدی گن وی کر,خرید آنلاین گن وی کر,خرید گن وی کر,فروش گن وی کر,فروش پستی گن وی کر,فروش اینترنتی گن وی کر,فروش ارزان گن وی کر* حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,گن وی کر ارزان,ارزان ترین گن وی کر,خرید اینترنتی ارزان گن وی کر,بهترین فروشگاه اینترنتی,خرید اینترنتی,خرید اینترنتی گن وی کر جدید,خرید گن وی کر جدید,خرید نقدی گن وی کر جدید,خرید پستی,خرید پستی گن وی کر جدید,گن وی کر جدید,گن وی کر اصلی,خرید و فروش گن وی کر,فروشگاه رسمی گن وی کر,فروشگاه اصلی گن وی کر,بهترین گن وی کر,،فروشگاه گن وی کر,فروشگاه اینترنتی گن وی کر,چگونه گن وی کر سفارش دهم,نحوه کارکرد گن وی کر,ویژگی های گن وی کر,فواید گن وی کر,مضرات گن وی کر,تولید گن وی کر,گن وی کر با رنگ بندی متفاوت

با خرید محصول گن وی کر در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

 این قرعه کشی در صورت فروش 1000 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

 

گن لاغری و فرم دهنده باسن و سینه خانم ها

دارای بارکد نشانه اصل بودن کالا

یکی دیگر از نشانه های اصل بودن کالا برروتاپ ارم وی کر حک شده است

گن وی کر اصل بدون درز، حتی در طرفین

فقط بعد از 30 دقیقه تاثیر گذاری بر بدن شروع خواهد شد

http://www.30cd.biz/upload_pic/1439133972.jpg

قیمت گن لاغری زنانه وی کر اصل : 95000تومان

گن لاغری V-Care بدون درز و با قابلیت خشک شدن سریع ، اجازه عبور هوا و تنفس به پوست شما را میدهد و این در حالی است که تمام گن های موجود در بازار برای تولید حرارت موضعی اجازه تنفس به پوست شما را نمیدهند

1-این گن حاوی دانه های سنگ ترومالین می باشد که با جذب انرژی خورشید و اشعه مادون قرمز باعث بالا رفت متابولیسم بدن و گردش خون می شوند.

2-وجود این سنگهای ترومالین موجود در گن لاغری v-care باعث خارج شدن زایدات موجود در بدن شده و بازسازی بافتهای بدن را بالا می برند.

3-با فعال کردن سلولهای بدن باعث رفع خستگی و آرامش سیستم عصبی می گردد.

4-با تقویت عضـلات ، درد آنها را کاهش می دهد.

5-از همه مهم تر ساختار چربـی بدن را شکستـه و باعث فـرم گرفتن موضع مورد نظر می گردد.

6-همچنین یونهای منفی را جذب کرده و اکسیژن موجود در ریه ها را تا 20% افزایش داده و با بالا بردن راندمان تنفسی موجب فعالیت بهتر مغز و خواب راحت می گردد.

7-بدون دوخت و درز بوده و کاملا راحت است

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 95.000 پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

به طور کل دلایل مختلفی در تغییر شکل بدن وجود دارد :

  • کاهش در سطح هورمون استروژن
  • زایمان
  • بد راه رفتن ، نشتن و …
  • -رژیم غذایی نا مناسب
  • پوشیدن لباس زیر نامناسب

که همین دلایل سبب می شود تا وی کر را براحتی بتوانید به عنوان لباس زیر


 http://www.30cd.biz/upload_pic/1439134159.jpg

شکل بیرونی بدن به طور کلی نقش مهمی را در جذابیت شما بازی می کند. اما شما برای رسیدن به این هدف باید زمینه را آماده سازید.

گن لاغری وی کر، در دو نقش لباس زیر و به عنوان گن لاغری می تواند به راحتی ایفای نقش کرده و بدن شما را خوش فرم سازد.

گن لاغری وی کر ساخته شده از الیاف گیاه بامبو می باشد که با قرار گرفتن سنگ های ترومالین بر روی آن از خواصی معجزه آسا برخوردار شده است.

در این گن لاغری بیش از 3000 سنگ ترومالین به کار رفته است که به محض پوشیدن آن 3 الی 4 سایز از سایز شما کم خواهد کرد.

این دو (الیاف گیاه بامبو و سنگ های ترومالین) در کنار یکدیگر باعث می شوند تا یون های منفی از بدن شما دفع شده و عملکرد سیستم عصبی بهبود یابد.که در نتیجه این عمل سوخت و ساز در بدن افزایش یافته و به شما کمک می کند تا هرچه سریعتر به اندام ایده آل خود برسید.

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 95.000 پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1439133971.jpg

مناسب و پزشکی استفاده کنید.

و اما وی کر به عنوان لباس زیر مخصوص و مناسب بانوان :

با توجه به دقت و مسائل پزشکی که در طراحی و تولید گن وی کر به کار رفته است گن لاغری وی کر می تواند به راحتی چربی های بدن شما را کنترل کند و افتادگی های پوست بدن شما را بهبود بخشد و به حالت اولیه خود باز گرداند. بعد از استفاده گن لاغری وی کر به راحتی می توانید به سینه و باسن سفت و خوش فرم دست پیدا کنید و چربی های این ناحیه ، پهلوها و شکم خود را نیز از بین

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1439133970.jpg

سنگهای ترومالین موجود درگن لاغری وی کر از تعریق جلوگیری کرده و با قابلیت خشک شدن سریع

اجازه عبور هوا و تنفس به پوست شما را میدهند .

در صورتی که گن های دیگر با تولید حرارت موضعی اجازه تنفس به پوست شما را نمیدهند.

به محض پوشیدن تاثیر گذاری گن وی کر بر بدن شروع خواهد شد

عدم ایجاد مزاحمت برای تنفس پوست

ضد تعریق و راحتی تنفس پوست

گن دو تکه وی کر، برای استفاده آسان در طول روزو حتی شب

هنگام پوشیدن وی کر احساس راحتی و آسایش میکنید، مانند پوست دوم

به محض پوشیدن هیکل شما را چندین سایز کوچکتر و لاغرتر میکند

از چین خوردگی و کیس شدن لباسهای ظریف و نازک جلوگیری می کند

تمام قسمتهای بدن که دچار چاقی موضعی هستند را می پوشاند

مانع تنفس پوست نمی شود زیرا از الیاف مایکرو فایبر جدید ساخته شده

 

خـرید پستی >> قیمت فقـط : 95.000 پرداخت وجه بعد از تحویل درب منزل شــما

http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

قیمت گن لاغری ویکر v.care در سایر فروشگاه های اینترنتی بالای 165 هزار تومان می باشد.

بحث هولوگرام طلایی در مورد این گن فروش محصول به قیمت های کذایی است و بسته اورجینال و اصلی همین بسته فوق است که تو سایت ملاحظه می کنید.

قیمت گن لاغری زنانه وی کر اصل : 95000تومان

ویژگی های گن وی کر :

قیمت مناسب

کارایی بالا

طراحی زیبا

گن وی کر

قیمت : 45,000  تومان

خرید پستی

گن وی کر

 



:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار

سایت بشقاب پرنده سنسور دار,فروشگاه بشقاب پرنده سنسور دار,سفارش بشقاب پرنده سنسور دار,فروش بشقاب پرنده سنسور دار,خرید اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار,خرید پستی بشقاب پرنده سنسور دار,خرید ارزان بشقاب پرنده سنسور دار,بشقاب پرنده سنسور دار,خرید نقدی بشقاب پرنده سنسور دار,خرید آنلاین بشقاب پرنده سنسور دار,خرید بشقاب پرنده سنسور دار,فروش بشقاب پرنده سنسور دار,فروش پستی بشقاب پرنده سنسور دار,فروش اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار,فروش ارزان بشقاب پرنده سنسور دار* حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,بشقاب پرنده سنسور دار ارزان,ارزان ترین بشقاب پرنده سنسور دار,خرید اینترنتی ارزان بشقاب پرنده سنسور دار,بهترین فروشگاه اینترنتی
خرید اینترنتی,خرید اینترنتی بشقاب پرنده سنسور دار جدید,خرید بشقاب پرنده سنسور دار جدید,خرید نقدی بشقاب پرنده سنسور دار جدید,خرید پستی,خرید پستی بشقاب پرنده سنسور دار جدید,بشقاب پرنده سنسور دار جدید,بشقاب پرنده سنسور دار اصلی

با خرید محصول بشقاب پرنده سنسور دار در قرعه کشی مخصوص این محصول در فروشگاه اینترنتی جفت 6 شرکت کنید و برنده شوید.

این قرعه کشی در صورت فروش 100 محصول سالم صورت می گیرد.

جوایز:

نفر اول: 150 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر دوم : 100 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

نفر سوم : 50 هزار تومان خرید رایگان از فروشگاه

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده ای که در هوا معلق می ماند

دارای باطری داخلی قابل شارژ

دارای سنسور فوق العاده هوشمند

دارای چراغ های LED که هنگام پرواز روشن می شوند

ویژگی ها:

  • دارای برگه راهنمای فارسی
  • دارای باطری داخلی قابل شارژ.
  • دارای برگه راهنمای فارسی.
  • دارای چراغ های LED که در هنگام پرواز روشن می شوند
  • وسیله ای بی نظیر جهت سرگرمی و بازی که فوق العاده مهیج می باشد

 

قیمت: 47400تومان
قیمت : 39500 تومان
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying

بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying محصول جدید و بی نظیری می باشد که حیرت همگان را بر می انگیزد. کافیست این محصول را روشن کنید تا پرواز بشقاب پرنده شروع شود و آن گاه شمایید که باید با دستتان آن را در هوا معلق نگه دارید. این محصول دارای سنسور فوق العاده هوشمند بوده و تا زمانی که دستتان را زیر آن بگیرید پرواز بشقاب پرنده ادامه خواهد داشت. بشقاب پرنده Super Flying دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و همچنین دارای برگه راهنمای فارسی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول دارا بودن چراغ های LED فوق العاده زیبا می باشد که در هنگام پرواز زیبایی خاصی را به بشقاب پرنده می بخشد!

برای لذت بردن از این وسیله نیاز به هیچ تمرینی ندارید و فقط کافیست دست خود را زیر بشقاب پرنده نگه دارید تا بشقاب پرنده در هوا پرواز کرده و معلق بماند.

قیمت: 47400تومان
قیمت : 39500 تومان
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying
 ویژگی های بشقاب پرنده سنسور دار :
بشقاب پرنده سنسور دار یک اسباب بازی جدید است
بشقاب پرنده سنسور دار بسیار مفرح است
بشقاب پرنده سنسور دار برای هوش کودکان مفید است
بشقاب پرنده سنسور دار زیبا است
بشقاب پرنده سنسور دار یک هدیه عالی است
قیمت: 47400تومان
قیمت : 39500 تومان
بشقاب پرنده سنسور دار Super Flying


:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

خرید اینترنتی لامپ رقص نور LED,خرید پستی لامپ رقص نور LED,خرید ارزان لامپ رقص نور LED,لامپ رقص نور LED,خرید نقدی لامپ رقص نور LED,خرید آنلاین لامپ رقص نور LED,خرید لامپ رقص نور LED,فروش لامپ رقص نور LED,فروش پستی لامپ رقص نور LED,فروش اینترنتی لامپ رقص نور LED,فروش ارزان لامپ رقص نور LED* حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,لامپ رقص نور LED ارزان,ارزان ترین لامپ رقص نور LED,خرید اینترنتی ارزان لامپ رقص نور LED,بهترین فروشگاه اینترنتی
خرید اینترنتی,خرید اینترنتی لامپ رقص نور LED جدید,خرید لامپ رقص نور LED جدید,خرید نقدی لامپ رقص نور LED جدید,خرید پستی,خرید پستی لامپ رقص نور LED جدید,لامپ رقص نور LED جدید,لامپ رقص نور LED اصلی

لامپ رقص نور LED

به اتاق و مجالس خود شادی مضاعف ببخشید

دارای افکت های متفاوت …

دارای موتور گردان پرقدرت و مقاوم

مصرف برق فوق العاده پایین

قابل نصب بر روی انواع سرپیچ ها

مناسب برای منزل، مغازه، رستوران، تالار، اتاق کودک و …

لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

این لامپ با نورهای بسیار زیبا که دارای رنگهای مختلف می باشد، جذابیت بی نظیری را به محیط شما می دهد و هنگامی که این رنگها با هم مخلوط می شوند طرح های بسیار زیبا و دلنشینی در محیط ایجاد می کند. این لامپ در جشن های شما و یا مغازه و حتی اتاق کودک شما قابل استفاده می باشد. فقط کافیست آن را در سرپیچ لامپ ببندید تا شروع به رقص نور و چرخش کند، همچنین این لامپ دارای موتور گردان 360 درجه می باشد و در حالت اتوماتیک قابلیت تعویض طرح نورها را به صورت خودکار دارد بطوریکه رقص نوری خیره کننده و جذاب در مکان مورد نظر شما ایجاد می کند. با استفاده از این لامپ در مجالس خود همه را حیرت زده کنید!
لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

برخی از ویژگی های لامپ رقص نور LED:
– تولید 7 رنگ نور با رنگ های مختلف که جلوه زیبایی دارد
– دارای برد بسیار بالا
-پوشش کامل مکان های بزرگ
– توان مصرفی بسیار پائین
– عمر طولانی این لامپ که حداقل 3 سال است
– زیبایی منحصر به فرد
– قابل نصب بر روی هر نوع سر پیج
– دارای افکت های متفاوت
– مناسب استفاده در جشن ها و …
– مناسب رستوران ها و تالارها
– مناسب اتاق کودکان
لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

با نصب چراغ بر روی سرپیچ چراغ به صورت خودکار شروع به چرخیدن می کند و

نور حاصل از این چراغ به حرکت در می آید و مانند یک رقص نور عمل می کند.

بسیار مناسب برای استفاده در جشن ها و مهمانی ها

افراد خانواده خود را با این چراغ شگفت زده کنید

بسیار زیبا، جذاب و شگفت آور

کیفیت عالی و نشکن

لامپ رقص نور LED

قیمت : 18.000 تومان

فضای مجالس و مهمانی هایتان را رنگارنگ و نورانی کنید

80 % صرفه جویی در مصرف انرژی

عمر طولانی تا 8000 ساعت

با نوردهی بسیار بالا

برای اولین بار در ایران

لامپ رقص نور LED

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 18.000 تومان



:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

ماساژور پروانه ای

دارای شش برنامه مفید و مختلف ماساژ

استفاده از ماساژور پروانه ای بسیار آسان است

ماساژور پروانه ای بسیار کوچک و به آسانی قابل حمل می باشد

ماساژور پروانه ای دارای تاییدیه اتحادیه CE می باشد

ماساژور پروانه ای

از قابلیت های ماساژور پروانه ای فرم دهی عضلات شل شده و آتروفی ، قابلیت ماساژ و ریلکسیشن ، بالا کشیدن

سینه در خانمها، لاغری موضعی میتوان نام برد. سیستم دستگاه ماساژور پروانه ای در واقع یک شبیه ساز ورزش

است که با فرکانسی نزدیک به فرکانس صوت فرمان مغز را برای عضلات شبیه سازی می کند.این عمل باعث شده تا

عضله منقبض و منبسط شود. براثر این انقباض وانبساط سوخت و ساز عضلات بالا رفته و چربی مصرف می شود. از آنجا

که این سیستم یک طرفه بوده یعنی فقط فرمان انقباض را دستگاه صادر میکند و انبساط عضله توسط مغز انجام می گیرد

باعث می شود تا یک رابطه بین مغز، کبد،عضله و دستگاه ایجاد می شود که مغز به کبد فرمان می دهد تا اسید آمینه

آزادکنـد. این عامل باعث می شود تا چربی و کلسترول تبدیل به گلوکز شده و به مصرف سوخت و ساز بدن برسد.

ماساژور پروانه ای - butterfly abs

ماساژور پروانه ای – butterfly abs

بنابراین شما تمامی علایم طبیعی ورزش مانند خستگی، تعریق، شادابی، پس از ورزش را در عضلات خود احساس

می کنید.ازمزیت های این دستگاه این است که نیروی وارده بر عضله در هنگام استفاده ازاین سیستم مانند ورزش

معمولی در عضلات دیگر تقسیم نمی شود و فقط همان عضله مورد نظـر را تحریک می کند. بنابراین تعداد دفعات

تکرار این عمل بسیار بیشتر از ورزش خواهد بود.

خرید ماساژور پروانه ای

برای استفاده بهتر بع از خرید ماساژور پروانه ای دانستن نکات زیر مفید است:

1- محیط آرام و بدون استرس باشد

2- استفاده از روغن های گیاهی و یا زل های لاغری گیاهی در حین ماساژ با ماساژور پروانه ای

3- بعد از ماساژ 10 تا 20 دقیقه به همان حالت بخوابید

خرید اینترنتی ماساژور پروانه ای

مژده به خریداران گرامی خرید اینترنتی ماساژور پروانه ای :

به ازای هر 10 هزار تومان خرید 1 امتیاز بگیرید و در قرعه کشی بزرگ فروشگاه اینترنتی جفت 6

شرکت کنید ضمنا این قر عه کشی فقط بین خریداران ماساژور پروانه ای برگزار می شود

جایزه نفر اول : دستگاه لاغری شکم و پهلو – عینک تروکالر – 200 هزار تومان خرید از فروشگاه

جایزه نفر دوم : دستگاه لاغری شکم و پهلو – عینک تروکالر – 100 هزار تومان خرید از فروشگاه

جایزه نفر سوم : دستگاه لاغری شکم و پهلو – عینک تروکالر – 50 هزار تومان خرید از فروشگاه

نکته :

به ازای خرید نقدی شانس برنده شدن 3 برابر می شود و 10درصد تخفیف شامل حالتان می شود و از خریداران گرامی

تقاضا می شود در واردکردن شماره همراه خود دقت به عمل آورند تا در صورت برنده شدن ما با مشکل روبرو نشویم

khariddok

در صورتی که با کلیک روی دکمه زیر به سبد خرید منتقل نشدید موجودی محصول تمام شده است

قیمت محصول : 28.000 تومان

shop-more-info-buy



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق
 
 
اس ام اس عاشقانه کوتاه و مفهومی
 
 
ایــــــن اشکــــــــ هــــا از قلبیستــــــــ
که شبیــــــه دخترکـــــــــے لجبـــــــاز
فقطـــ تــــو را مے خواهـــد و
از بـــــازے با خاطراتـــــــــــ خستهـــ شـــــــده . . .
 
 
 
 
اس ام اس عاشقانه کوتاه و مفهومی

 

دلى که اندوه دارد

نیاز به شانه دارد

نه نصیحت…

کاش همه این را مى فهمیدند….!

 

اس ام اس عاشقانه کوتاه و مفهومی
 
 
این شعر آبی می نشیند روی کاشی
وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی
برگرد…
شاید شعر آرامش بگیرد
چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی
 
 
 
 
 
صـــدای قـــلب نــیست
صـــدای پــــای تــوست
کـه شـب ها در ســینـه ام مــی دوی
کـــافی اســـت کــمی خــسته شوی
کـــافی اســـت کــمی بـایـستی …
 
 

 



:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

بالا بالا شاد

 

محتوای بسته آموزشی بالا بالا فارسی:

بالا بالای مقدماتی : حاوی 30عدد کارت شامل تصاویر و نوشته­ های متناظر آن

بالا بالای شماره 1: حاوی کتاب کار / کارت­ های تصاویر(54  عدد) / کارت­ های کلمات (54  عدد) / کارت­های کشف (26 عدد)

بالا بالای شماره 2 : حاوی کتاب کار / کارت کلمات (62 عدد) راهنمای استفاده داخل بسته موجود است.

بالا بالای  شماره3 : کتابچه تمرین / کتاب کار  راهنمای استفاده داخل بسته موجود است.

یک عدد دی وی دی: حاوی آموزش تلفظ صحیح بالا بالای 1، 2 و 3

یک عدد دی وی دی: بازی رایانه­ ای بالا بالای شماره 1

ماژیک و تخته پاک­ کن

کتاب رنگ­ آمیزی

مداد رنگی  (12 عددی)

بالابالا

 

بالا بالا شاد

 

اهداف آموزشی بسته بالابالا :

لطفا در طول از محتوای لوح های فشرده برای تمرین و تکرار بیشتر استفاده نمایید.

بالا بالای مقدماتی:

اهداف آموزشی : تقویت مهارت تکلم کودک / آماده­ سازی کودک برای تصویرخوانی / آماده­ سازی کودک برای یادگیری بالا بالا شماره1

بالا بالا مقدماتی

 

بالا بالا

 

بسته آموزشی بالا بالا شماره 2:

استفاده از این سرگرمی آموزشی بدون استفاده قبلی از سرگرمی بالا بالای 1 مقدور نیست

اهداف آموزشی: یادگیری خواندن عبارت­ های 2 و چند جمله ­ای

خرید بالا بالا

بالا بالا

 



:: برچسب‌ها: بالا بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

اس ام اس زیبا

 

متاســفانه بزرگتــــرین اشتبـــاه مــا تو زنــدگـــی اینـــه

کـــه هـــر موجـــود دوپایـــی رو آدم حســــــاب میــکنیـــم !!!!!

 

 

اس ام اس زیبا

 

لذتــی کــه تــو پَرت کـــردن کــیســه زبــالــه

از پـنــجــره تــو خیــابــون هســت ،

تــو داشــتــن گــوشــی بــرآورده کــنــنــده آرزو هــــــــــا

“GLX” نــیــســت!!

 

اس ام اس زیبا

 

یکی از فانتزیام اینه که

برای بازی در نقش اصلی فیلم تایتانیک ۲ از من دعوت بشه

من قبول نکنم.

بازم ازم خواهش کنن

و در حالی که گوشه لبم سیگاری روشنه

بگم من درس دارم نمیتونم

 

اس ام اس زیبا

 

هیچ لذتی بالاتر از این نیست

که دوتا تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه

و آدم بتونه دو تا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه

 

اس ام اس زیبا



:: برچسب‌ها: اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

 

اس ام اس نیمه شعبان باحال 91

 

آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح

نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست

میلاد مهدی موعود مبارک باد

 

 

اس ام اس نیمه شعبان باحال 91

 

میلادت مبارک باد، ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو،

هماره دعای فرج را زمزمه می کنند . .

 

اس ام اس نیمه شعبان باحال 91

 

ای مدنی برقع و مکی نقاب

سایه نشین چند بُوَد آفتاب؟

منتظران را به لب آمد نفس

ای ز تو فریاد، به فریاد رس

 

اس ام اس نیمه شعبان 91

 

پیک صبا دارد به لب از شوق دیدار این سخن

بادا مبارک مقدمت یا سیدی! یابن الحسن

ای دل شیدای ما، گرم تمنّای تو

کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو

گر چه نهانی ز چشم، دل نبود ناامید

می رسد آخر به هم چشم من و پای تو

نیمه ی شعبان بود روز امید بشر

شادی امروز ما نهضت فردای تو

 

اس ام اس نیمه شعبان 91

 



:: برچسب‌ها: اس ام اس نیمه شعبان ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

اس ام اس سربازی جدید و جالب

 

خسته ام مثل جوانی که پس از سربازی

بشنود یک نفر از دختر مورد علاقه اش دل برده

خسته ام کاش کسی حال مرا میفهمید

خسته ام خسته

 

اس ام اس سربازی , اس ام اس سربازی غمگین , اس ام اس سربازی خنده دار

 

اس ام اس سربازی جدید و جالب

 

همچین میگن

اگه پسرا برن سربازی مرد میشن ، آدم میشن

انگار قبلش حیون درنده بودن

 

اس ام اس سربازی جدید و جالب

 

من یادمه یکی دوبار با دختر همسایه سلام و احوال پرسی کرده بودم!

دختره رفت سربازی ابروهاش در اومد تازه فهمیدم پسر بود

 

اس ام اس سربازی جدید

 

سلامتی سربازی که لب مرز داشت عکس عشقشو نگاه میکرد!

یهو دید عشقش داره قاچاقی از مرز رد میشه

همونجا زد جنازش کرد

سربازیه شوخی نیس که غفلت کنی اضافه خدمت میخوری

 

اس ام اس سربازی جدید

 



:: برچسب‌ها: اس ام اس سربازی ,
:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

اس ام اس دوستانه 91و عشقولانه

 

هوار..هوار..هزار..هزار..قطار..قطار

دو پا داری..دو پا بیار..فرار

از دست رفیق بی عیار

 

 

اس ام اس دوستانه 91و عشقولانه

 

زغال قلیونم..چاک لبام..آب دماغم..قرمزی چشام

بند کفشم..کش شلوارم و… نباش!

نیم کیلو باش ولی رفیق باش!

 

اس ام اس دوستانه 91و عشقولانه

 

:: رفیق ::

ر: رذل   ف:فضول   ی:یاقی   ق:قورباغه!!

خوب نیست.. اینجوری نباش!!

 

اس ام اس دوستانه 91

 

رفیق فقط تو

آخر مرامی!

تا بهت اس ندم اس نمیدی که…

سگ از تو بیشتر مرام داره!!!

 

اس ام اس دوستانه 91



:: برچسب‌ها: اس ام اس دوستانه ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

خرید اینترنتی چرخ گوشت دستی ارزان

 

چرخ گوشت دستی

بهترین وسیله برای هر خانه

برترین محصول سال با طراحی ویژه

بهترین کادو برای آنکه دوستش دارید

بدون خطر برای کودکان

گوشت مورد نیاز خود را با اطمینان کامل چرخ کنید

چرخ کردن گوشت حتی تا آخرین مقدار

بدون نیاز به برق و باطری با کاربردی شگفت انگیز

چرخ گوشت دستی

 

خرید اینترنتی چرخ گوشت دستی ارزان

 

قیمت چرخ گوشت دستی ما را مقایسه کنید

بهترین پیشنهاد برای شما که به فکر سلامتی خودتان هستید

راحت ترین وسیله برای چرخ کردن

با تیغه های فولادی و ضد زنگ

با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن

گوشت نیاز خودتون رو چرخ کنید و با اطمینان استفاده کنید

خرید چرخ گوشت دستی

 

خرید اینترنتی چرخ گوشت دستی

 

خرید چرخ گوشت دستی

طراحی فوق العاده که کار کردن با آن بسیار راحت است

 محصولی مورد نیاز برای هر آشپرخانه

محتویات بسته بندی این محصول :

بدنه چرخ گوشت دستی

2 تیغ فولادی ریز و درشت

دستگیره چرخ گوشت

پایه تثبیت دستگاه

خرید اینترنتی چرخ گوشت دستی , خرید و فروش چرخ گوشت دستی

 

خرید اینترنتی چرخ گوشت دستی

 



:: برچسب‌ها: چرخ گوشت دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین و بامعنی

 

آهنگ پیشواز یکی بود یکی نبود

مرتضی پاشایی

  ۳۳۱۴۷۲۸

 

 

 

آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین و بامعنی

 

آهنگ پیشواز باید کاری کنی

مرتضی پاشایی

۳۳۱۴۷۲۹

 

 

آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین و بامعنی

 

 

آهنگ پیشواز بیا برگرد

مرتضی پاشایی

  ۳۳۱۴۷۳۰

 

 

آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین

 

 

آهنگ پیشواز نبض احساس

مرتضی پاشایی

۳۳۱۴۷۳۱

 

آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین



:: برچسب‌ها: آهنگ پیشواز ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

 

 

اس ام اس و جوک جالب

 

آقا ما نفهمیدیم بالاخره وقتی گولت میزنن سرت کلاه میزارن

یا کلاهتو بر میدارن یکی به من بگه وگرنه دیوونه میشم

 

 

 

اس ام اس و جوک جالب

 

امروز رفتم کفش بگیرم وایسادم پشت ویترین به فروشنده گفتم

:آقا اون چنده؟ کفش رو ورداشت گذاشت تو پلاستیک گفت :

۷۰ تومن مبارکت باشه!!!!!!!

 

 

اس ام اس و جوک جالب

 

شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقط من دیوونه ام ؟

 

 

اس ام اس و جوک

 

این بچه مایه دارا بزرگترین خیانت رو در حق بشریت میکنن . . .

خو لامصبا شما که 300 هزارتومن میدی گربه میخری

من پولتم میدم بیا گربه های محله های ما رو ببر

به امامزاده بیژن قسم ، قابلیت باز کردن در یخچال رو هم دارن

 

 

اس ام اس و جوک

 



:: برچسب‌ها: اس ام اس و جوک ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صادوق

اس ام اس آسمان

 

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

تمام فکر و ذکرم این بود که

وقتی قلبم را میشکنی دستت را نَبُری.

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

پیانواَت را از طبقه آخر یک آسمان خراش پرت کن پایین !

دیدی ؟

امروز من اینگونه شکستم !

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

تقدیر من خط خوردگی دارد

کاتب دودل بوده انگار …

اس ام اس جدایی سری 36

sms ziba in bisms

 

کاش توی این جاده تابلویی نصب میشد

برای دلخوشی ام : تو ، دو کیلومتر !

اس ام اس جدایی

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

بهار بی تو یعنی پاییز

تقویم به گور پدرش می خندد !

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

کلمات جای خالی هیچکس را پر نمیکنند.

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

گفت دوستت دارم

گفتم دوستت ندارم

این دروغ به آن دروغ در …

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

این کلمات مانند موریانه هایی تمام میکنند روزی مرا !

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

یک متن ساده را  صدبار می خوانم و هیچی نمی فهمم ازش !

نگو که رفتنت عوارضی نداشت …

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

با دیدنت متولد شدم و با رفتنت مُردم

به تاریخ های روی سنگ قبرم اعتنایی نکن ؛ این اعداد ، فرضی است !

اس ام اس تولد

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

ندیده ای ؟

همان انگشت که “ماه” را نشان میداد ، “ماشه” را کشید

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

همه چیز در زندگی عادت می شود

مانده ام چرا رفتنت این قانون را نمی پذیرد ؟

اس ام اس زیبا سری 36

sms ziba in bisms

من که می دانم به کودکی هم اگر برگردم

تو همان شیشه ی شیر گمشده ام میشوی !



:: برچسب‌ها: اس ام اس زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 970
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد